مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:
با اعلام رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان برای دربی اصفهان آماده خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 02 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در سفر یک روزه مسعود سلطانی فر به استان اصفهان، وزیر ورزش و جوانان در جلسه ای که با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارک ، زهراسعیدی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش، برانوش نیک بین مدیر کل حوزه وزارتی و محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزشی جوانان استان اصفهان در مجتمع فولاد مبارکه برگزار شد؛ نسبت به اهمیت و ضرورت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان حداکثر تا شهراورد اصفهان در نیم فصل دوم تاکید کرد.
حسن کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز در حاشیه این جلسه در گفتگوی اختصاصی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: فاز اول ورزشگاه نقش جهان به عنوان یکی از زیباترین ورزشگاه های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد. فاز دوم که ظرفیت ٣٥ هزار ننفر را دارد به دلیل بروز برخی مشکلات افتتاح نشد که یک ماه پیش جلسه ای با حضور سلطانی فر برگزار شد و او دستور رفع مشکلات و تکمیل پروژه را داد.
وی افزود: بعد از این دستور جلسات متعدد دیگری نیز در پروژه داشتیم. پیمانکاران را فعال کردیم و مقرر شد که از زمان آغاز پروژه حداکثر یک ماه طبقه دوم را تکمیل کنیم که تا پایان ماه جاری تکمیل می شود و پوشش سقف ورزشگاه نیز که انجام نشده بود مقرر شد تا پایان خردادماه به بهره برداری برسد.
کریمی ادامه داد: عوامل اجرائی زیادی در دو بخش تکمیل طبقه دوم و پوشش سقف فعال هستند و با سرعت در این کار جهادی مشارکت دارند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: با دستور وزیر محترم ورزش و جوانان طبقه دوم برای دربی اصفهان بازی برگشت سپاهان و ذوب اهن آماده می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار