وزیر راه و شهرسازی گفت:تمامی مسکن مهرهای استان اصفهان تحویل شهرداری‌ها شده و تنها مسکن مهر شهرستان نطنز تحویل شهرداری نشده که با هماهنگی به‌عمل‌آمده مقرر شد تحویل داده شود.
کد خبر: ۷۱۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 01 February 2019

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شامگاه پنجشنبه بعد از جلسه بررسی مسائل راه‌های شهروندان در جمع اصحاب رسانه گفت :  سعادت داشتیم که در خدمت مردم شهرستان نطنز باشیم، شهرستان نطنز یکی شهرستان‌های تاریخی و با ارزش کشور که دارای شهره جهانی است، محسوب می‌شود که یکی از ویژگی‌های آن وجود امامزادگان واجب‌التعظیم است که همیشه توفیق زیارت امامزادگان را داشتیم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص هدف سفر به شهرستان نطنز افزود: نکته مهم امروز بررسی مسائل راه و شهرسازی شهرستان بود در مرحله اول بحث پروژه‌های نیمه‌تمام بود که بایستی تعیین تکلیف می‌شد در خصوص آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 وی بیان کرد: اصلاح هندسی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌ خیز مورد اولویت‌دار و هم در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گیرد و تصمیمات خوبی راجع به اتخاذ شد.

اسلامی نقش خیرین راه‌ساز و مسکن‌ساز را بسیار با اهمیت شمرده و گفت: در سفر امروز ما به شهرستان کاشان، آران بیدگل و نطنز و نقش ارزنده خیرین در بحث راه و مسکن به‌خوبی نمود داشت و مشخص شد پتانسیل حضور خیرین راه‌ساز و مسکن‌ساز برای اتمام پروژه‌ها و مشارکت در توسعه شهرها وجود دارد.

اسلامی تاکید کرد: تمامی مسکن مهرهای استان اصفهان تحویل شهرداری‌ها شده و تنها مسکن مهر شهرستان نطنز تحویل شهرداری نشده که با هماهنگی به‌عمل‌آمده مقرر شد تحویل و تحول به‌زودی انجام و خدمات شهری توسط شهرداری نطنز برای ساکنین مسکن مهر نطنز انجام پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار