تابناک: جشنواره فیلم کوتاه حسنات که پنج سال است، با هزینه‌های مسئولان اجرایی برگزاری جشنواره کارنامه کاری خود را پر می‌کرد به دلیل عدم همکاری برخی نهادها با این جشنواره با مشکلات بسیاری برای ادامه مسیر خود روبرو شده است.
کد خبر: ۷۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 03 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پنجشنبه هفته گذشته حجت الله ایوبی خود را به اصفهان رساند تا در جمع مسئولان اصفهان در مورد جزئیات و مشکلاتی که بر سر راه برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان ایجاد شده بود به مذاکره و بحث بپردازد.

این سفر معاون سینمایی وزارت ارشاد را می توان برای اصفهانی هایی که به دنبال تداوم برگزاری جشنواره کودک در این شهر بودند را مثمر ثمر دانست.

در کنار این دیدار و مذاکره مباحثی در مورد مشکلات سینما ساحل و وضعیت فیزیکی آن نیز با ایوبی در میان گذاشته شد که قرار است با پیگیری های وزارت ارشاد مرتفع گردد.

اما یکی از خواسته های اهالی رسانه و مسئولان جشنواره حسنات اصفهان در این سفر مورد غفلت مسئولان مربوطه قرار گرفت.

مسئولان این جشنواره که به دلیل مشکلات مالی دغدغه هایی را برای برگزاری این جشنواره پیدا کرده اند، چشم یاری از مسئولان ارشاد و معاونت سینمایی وزارتخانه داشتند که متاسفانه در این سفر صحبتی از چالش های این جشنوار بومی اما با گستره و تاثیرگذاری ملی نشد!.

جشنواره فیلم کوتاه حسنات که پنج سال است، با هزینه‌های مسئولان اجرایی برگزاری جشنواره کارنامه کاری خود را پر می‌کرد به دلیل عدم همکاری برخی نهادها با این جشنواره با مشکلات بسیاری برای ادامه مسیر خود روبرو شده است.

حضور معاون سینمایی وزارت ارشاد فرصتی مغتنم برای مسئولان اداره ارشاد اصفهان بود تا با درمیان گذاشتن مشکلات این جشنواره بتوانند جشنواره ای که کار خود را به جای آغاز از پایتخت از یک شهر فرهنگی شروع کرد و طی سالهای برگزاری مشکلات بسیاری را نیز متحمل شد به یک نقطه مطلوب برسانند.

جشنواره حسنات که با سرلوحه قرار دادن دیدگاه کمک و احسان توانسته بود نظرات بسیاری از هنرمندان سرشناس و فیلم سازان جوان را از سراسر کشور به خود جلب کند حال مورد بی مهری مسئولان اصفهانی قرار گرفته است و کمک‌ها به این جشنواره حتی در حد صحبت با یک معاون وزیر هم دریغ می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار