دبیرکل کنفرانس شهر‌های پایدار جهان:
دبیر کل نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان گفت: ارتقاء دانش متخصصان مهمترین دستاورد کنفرانس شهرهای پایدار است.
کد خبر: ۷۰۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 29 January 2019

«جعفر امین مقدم» در نخستین کنفرانس بین المللی شهرهای پایدار جهان و نوزدهمین کنفرانس بین المللی سازمان جهانی انرژی به میزبانی شهر جهانی یزد اظهار کرد: در این رویداد بزرگ جهانی، شهر یزد به عنوان پایتخت شهر‌های پایدار جهان معرفی و همچنین از بهترین عملکرد‌های ارزیابی شده در حوزه انرژی پایدار تقدیر می‌شود.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاههای آموزشی با حضور متخصصان داخلی و خارجی مرتبط با حوزه پایداری به منظور تبادل اطلاعات و ارتقاء دانش متخصصان از برنامه‌های این کنفرانس بین المللی است.

این مسئول ادامه داد: در این همایش دو روزه نزدیک به 70 نفر ازمتخصصان جهانی حوزه انرژی های پایدار و اساتید دانشگاه های 25 کشور جهان و همچنین مسئولان و صاحبنظرانی از سراسر کشور حضور دارند.

دبیر کل نخستین کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان گفت: میزبانی استان یزد برای برگزاری اجلاس بنیاد جهانی انرژی و کنفرانس بین المللی شهر‌های پایدار جهان، علاوه بر اینکه نام یزد را به عنوان یک برند جهانی مطرح می‌کند، باعث جهش‌های علمی و بهبود وضعیت شهر‌ها و خدمت رسانی به مردم استان یزد خواهد شد.

امینی مقدم تصریح کرد: انتقال تکنولوژی و دانش ساختمان سازی از سوی دیگر شهرها و همچنین انتقال تجربیات شهر جهانی یزد در زمینه شاخصه های توسعه پایداری از جمله آورد‌ها و مزایای انتخاب استان یزد به عنوان پایتخت جهانی شهر‌های پایدار در سال ۲۰۱۹ است.

گفتنی است؛ همایش بین المللی شهر‌های پایدار جهان و نوزدهمین اجلاس جهانی بنیاد انرژی از امروز هشتم آغاز شده است و تا فردا نهم بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار