عادل فردوسی پور در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازی های زیادی را گزارش نکرده است.
کد خبر: ۷۰۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 28 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ عادل فردوسی پور در روز‌های اخیر و در خلال بازی‌های ملت‌های آسیا بازی های مهمی را گزارش نکرده است  و این موضوع محل سوال برای برخی از مخاطبان و هواداران فوتبال بود.

برنامه ویژه جام ملت‌های آسیا بر عهده محمد حسین میثاقی است و عادل فردوسی پور در آن نقشی ندارد و بدیهی است که در این برنامه حضور نداشته باشد.

محمد رضا احمدی به عنوان گزارشگر در محل برگزاری رقابت‌ها حضور دارد و طبیعی است بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را به صورت زنده از ورزشگاه محل برگزاری گزارش می‌کند.

نکته مهم‌تر اینکه شبکه ۳ تنها بازی حساس قطر و عربستان را با گزارش عادل فردوسی پور پخش کرد و بازی‌های پخش شده از شبکه ورزش به گزارشگران همین شبکه اختصاص داشت و البته بازی ژاپن - ویتنام از شبکه ورزش هم با گزارش عادل فردوسی پور پخش شد که شبکه تخصصی وی محسوب نمی شود.

بنابر این شایعه اختلاف و فقط زاییده ذهن برخی افراد است و ارتباطی به رابطه عادل فردوسی پور با مدیران شبکه ندارد.
جالب اینکه برخی سلبریتی ها در روز های اخیر باز هم در فضای مجازی بدون پشتوانه و فقط طبق یک عادت غلط در مسائلی دخالت کردند که از آن اطلاع خاصی نداشتند.
به نکات زیر توجه کنید:
 محسن تنابنده و مهراب قاسمخانی با انتشار استوری و پست‌هایی در صفحه اینستاگرامشان عادل فردوسی پور را گمشده خطاب کردند. این گاف عجیب دو بازیگر و نویسنده معروف سینما و تلوزیون واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی به همراه داشت. در ادامه پست‌های محسن تنابنده و مهراب قاسم خانی و گمشده خطاب کردن عادل فردوسی پور را مشاهده کنید.

چرا فردوسی پور دیدار‌های جام ملت‌ها را گزارش نمی‌کند؟

برچسب ها: عادل فردوسی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار