نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت : رونق گردشگری در اصفهان نیازمند توسعه بسترهای حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی است.
کد خبر: ۷۰۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ 26 January 2019

به گزارش ایرنا، حیدرعلی عابدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان افزود: این استان به لحاظ جاذبه های تاریخی و میراث فرهنگی در جهان مطرح است و بسیاری از گردشگران سفر به اصفهان را در برنامه های خود قرار می دهند.
وی اضافه کرد: برای این منظور باید توسعه بسترهای حمل و نقل به ویژه ریلی و هوایی در دستور کار قرار گیرد که در این راستا می توان به طرح توسعه فرودگاه اصفهان اشاره کرد که هنوز به سرانجام نرسیده زیرا شرکتی که عهده دار این طرح بود با خروج ترامپ از برجام از همکاری منصرف شد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : اگر فرودگاه اصفهان توسعه پیدا کند، می‌ توانیم گردشگران بیشتری را در استان پذیرا باشیم.
وی همچنین سرعت در تکمیل قطار سریع السیر اصفهان - تهران را اقدام مهمی دیگری در راستای توسعه حمل و نقل استان برشمرد و گفت : متاسفانه در مدیریت استانی مطابق با سایر استان های رقیب پیش نرفته ایم و بسیار کند حرکت کرده ایم.
عابدی بیان کرد : بر این اساس نیاز به یک پویایی در تمامی طرح‌ ها و همچننین مدیرانی که با برنامه پیش بروند وجود دارد زیرا استان دیگر تحمل مدیران امروز و فردایی ندارد.
وی با اشاره به کمبود آب به عنوان شاخص ترین مشکل در استان خاطرنشان کرد: حرکت دسته جمعی نمایندگان مجلس حداقل‌ترین کار برای مشکل آب استان بود و با این اقدام اهمیت این کمبود به گوش دولت رسید و فهمیدند که بحران آب در اصفهان جدی است و بر این اساس دستور تشکیل کارگروه آب صادر شد.
وی با بیان اینکه در موضوع آب بحث قومیتی مطرح نیست ، تصریح کرد : باید مرزهای جغرافیایی را تبدیل به مرزهای عاطفی کنیم و مثل همیشه مردم اصفهان، چهارمحال و خوزستان با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند.
در این مراسم حمیدرضا امیرخانی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان منصوب و از خدمات حجت‌الله غلامی مدیرکل سابق این نهاد قدردانی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار