امام جمعه مهریز گفت: تکمیل طرح توسعه و تجهیز بیمارستان فاطمه الزهرا (س) این شهرستان از جمله مطالبات چندین ساله مردم منطقه است که علاوه بر کمک های مردمی نیاز به حمایت های مالی مسئولان استان یزد و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دارد.
کد خبر: ۷۰۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 26 January 2019

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در بازدید تعدادی از مسئولان شهرستان از بیمارستان افزود: موقعیت منطقه باعث شده است تا علاوه بر مراجعه شهروندان، بیماران زیادی از استان های جنوبی برای مداوا به این بیمارستان مراجعه کنند.
وی ادامه داد: قرار گرفتن مهریز در کنار جاده اصلی تهران، بندرعباس و بروز برخی تصادفات در این مسیر و انتقال مصدومان به بیمارستان بیش از گذشته رسیدگی به وضعیت این مرکز درمانی را نشان می دهد.
امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه تاکنون برای طرح توسعه و تجهیز آن با حمایت دولت به خصوص همراهی خیران کارهای بسیار خوبی انجام شده است، بر ضرورت تسریع در امور و رسیدگی جدی تر آن تاکید کرد.
به گفته محی الدینی، حل مشکلات بیمارستان منطقه موجب تامین نظر مردم و مسافران خواهد شد، امیدواریم با اختصاص بودجه مناسب تمام مشکلات آن رفع شود.
تکمیل طرح توسعه این مرکز بهداشتی درمانی که از سال 1389 آغاز شده است با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به 150 میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.
تاکنون افزون بر100 میلیارد ریال هزینه شده که 60 درصد مبلغ خیری و بقیه بودجه دولتی است .
طرح توسعه تنها بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست ساخت است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم 600 نفر فراهم می شود.
فعالیت درمانی و بهداشتی تنها بیمارستان مهریز از سال 1372 آغاز شده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دیالیز و چشم پزشکی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار