با شكست مقابل فولاد خوزستان
ثبت يك شكست ديگر در كارنامه تيم فوتبال جوانان صباي قم كار اين تيم براي بقا در رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌هاي كشور را سخت‌تر كرد.
کد خبر: ۷۰۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ 24 January 2019

به گزارش تابناک قم، شاگردان محمد جعفری در تیم فوتبال جوانان صبای قم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران از پنج بازی خود سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت در کارنامه داشتند و مجموعا 10 امتیاز کسب کرده بودند، در حالی که حاصل 11 بازی آنها در نیم‌فصل نخست تنها چهار امتیاز بود.

تغییرات کادر فنی صبا بعد از هفته هشتم که با رفتن داوود عاصم‌آبادی و آمدن محمد جعفری همراه بود، شوک مثبتی به این تیم وارد کرد و صبا حالا با وجود اینکه در رده یازدهم جدول 12 تیمی لیگ برتر جوانان ایران ایستاده‌ اما همچنان شانس حفظ خود در این سطح از رقابت‌های باشگاهی ایران را دارد.

صبای قم که با مشکلات و محدودیت‌های فراوان در فصل جاری لیگ برتر فوتبال جوانان ایران مواجه بوده، در هفته هفدهم لیگ برتر جوانان ایران راهی اهواز شد تا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته برابر تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی فولاد خوزستان به میدان برود ولی در پایان این بازی با سه گل شکست خورد.

نکته جالب توجه این است که دو گل از سه گل نماینده خوزستان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، ضمن اینکه مهدی لطفی بازیکن سابق صبای قم نیز یک گل برای فولادی ها به ثمر رساند تا صبایی‌ها دست خالی زمین را ترک کنند و خیلی زود راهی قم شوند و برای دیدار روز جمعه برابر در قم مقابل ملوان خود را آماده کنند.

تا پایان هفته هفدهم فصل 98 – 1397 لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 38 امتیاز صدرنشین است، فولاد خوزستان با 37 امتیاز در تعقیب این تیم قرار دارد و تیم ذوب‌آهن اصفهان با کسب 27 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

همچنین تیم‌های تراکتورسازی تبریز با 26 امتیاز، ملوان بندر انزلی با 26 امتیاز، گل‌گهر سیرجان با 25 امتیاز، مس کرمان با 24 امتیاز، نفت اهواز با 22 امتیاز، شاهین شهرداری بوشهر با 20 امتیاز، البدر بندر کنگ با 15 امتیاز، صبای قم با 14 امتیاز و ستارگان گرگان با 12 امتیاز چهارم تا دوازدهم هستند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم از 17 بازی خود در این فصل چهار پیروزی، دو تساوی، 11 باخت، 14 گل زده، 36 گل خورده، تفاضل گل منفی 22 و 14 امتیاز در کارنامه دارد و در پنج بازی باقی‌مانده تا پایان فصل همچنان بخت حفظ موقعیت خود در لیگ برتر فوتبال جوانان ایران را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار