مسوول روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: 522 طرح مخابراتی با صرف 221 میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۷۰۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 22 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شاهین ملک زاده افزود: این طرح ها شامل 151 طرح توسعه شبکه تلفن همراه ( سایت بی تی اس)، 93 طرح مربوط به ظرفیت سازی و توسعه پورت پرسرعت دیتا، 58 طرح توسعه و تقویت شبکه کابل و 54 طرح افزایش ظرفیت ارتباط بین مراکز مخابراتی ( ترانسمیشن) است.
وی 36 طرح فیبر نوری، 31 طرح مربوط به افزایش ظرفیت باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز و سایت ها و 30 طرح FTTH (فیبر نوری برای منازل) را از دیگر طرح های این شرکت در این ایام اعلام کرد.
مسوول روابط عمومی شرکت مخابرات اصفهان تصریح کرد : از این تعداد 21 طرح مربوط به تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق (GPON )و 23 طرح (OLT ) است.
به گفته وی 9 طرح تاسیس و توسعه تلفن ثابت از طریق کافوی نوری ( DLC) و هشت طرح کانالسازی و هفت ساختمان و یک طرح ( IPNI) از دیگر طرحهابی است که در دهه فجر به بهره برداری می رسد. 
استان اصفهان دارای سه میلیون و ۷۶ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه است که از این تعداد حدود دو میلیون و 500 هزار شماره تلفن ثابت مشغول به کار هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار