رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز؛
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 22 January 2019

علیرضا محمدی خرم دشتی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز از افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: سرانه ورزشی در شهرستان مهریز ۹۶ سانتیمتر که ۶۶ سانتیمتر آن تحت پوشش اداره ورزش و جوانان این شهرستان و مابقی تحت پوشش نهاد‌های دولتی مهریز است.

محمدی افزود: همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی در سه روستای خورمیز، تنگ چنار و مدوار به چمن مصنوعی تجهیز می شوند.

وی با اشاره به اینکه روستا‌های شهرستان مهریز باشگاه ورزشی وجود ندارند، افزود: دهیاری‌ها به عنوان اشخاص حقوقی موسس باشگاه‌های ورزشی و شهرداری با افزایش وسایل ورزشی به احیاء ورزش در روستا‌ها و شهر‌ها کمک شایانی کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهریز با اشاره به سنجش سلامت بانوان گفت: طرح سنجش ناهنجاری‌های اسکلتی بانوان در روستا‌های خورمیز و بهادران انجام شده و در دو روستای تنگ چنار و مدوار نیز به زودی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰ خانه‌های ورزشی به تجهیزات اولیه ورزشی مجهز شده است، ادامه داد: پنج روستا‌های مداوار، بهادران، منشاد، حاجی عبدالله و ارنان در دهه فجر به تجهیزات اولیه مجهز می‌شوند.

رئیس ورزش و جوانان مهریز به برنامه‌های دیگر دهه فجر اشاره کرد و افزود: مسابقات استعداد یابی تنیس روی میز ویژه پسران پنج تا هشت سال، اختتامیه مسابقات لیگ فوتبال با حضور هشت تیم و برگزاری مسابقه والیبال در روستایی بهادران انجام می‌شود.

گفتی است: شهرستان مهریز ۱۴ باشگاه ورزشی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار