مسئول بسیج هنرمنران خراسان رضوی تاکید کرد؛
مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: آشنا کردن نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی انجام نشده و جشنواره استعدادیابی مهارت های بازیگری گام مثبتی در این راستا خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 22 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر رجبی با بیان این مطلب اظهار کرد: جشنواره استعدادیابی مهارت های بازیگری نقش اول در آستانه ایام دهه فجر با محوریت چهل سالگی انقلاب و با هدف آشنایی نسل جوان با انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار  می شود و امیدواریم با این اقدام بتوانیم نوجوانان علاقمند را جذب و با تولید آثار فاخر استعدادهای خوبی را در آنها شناسایی کنیم.

رجبی خاطر نشان کرد: در کنار این برنامه مانند سال های پیش، کانون های بسیج هنرمندان در سطح استان برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را ویژه این ایام  خواهند داشت از جمله نشست های بصیرتی، نمایشگاه های مختلف، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا و این برنامه ها با رویکرد فرهنگی، هنری و ادبی اجرا خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی یادآور شد: در بسیج هنرمندان 9 انجمن هنری و ادبی فعال است که در رشته های هنری مختلفی از جمله سینما، تئاتر، عکاسی، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، هنرهای دستی، ادبیات داستانی که هر کدام از این کانون ها قطعا برای ایام دهه فجر برنامه های خاص خودشان را خواهند داشت.

رجبی از نشست ادبی مشترک با بسیج اساتید با عنوان چهل سالگی انقلاب بعنوان یکی از برنامه های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: هنرمندان در تولید آثار هنری محدود نیستند و با توجه به علاقه و سلیقه خودشان فعالیت می کنند و بسیج هنرمندان نیز به فعالیت آنها انسجام می بخشد.

وی تصریح کرد: امروز در زمینه های هنری به استعدادهای جدید نیاز داریم و بهترین روش برای آموزش هنرمندان متخصص شناسایی آنها و هدایت توانمندی آنها به سمت مسیرهای سالم و ارزشی است.

وی تاکید کرد: وجود مشکلات را در کشورمان منکر نمی شویم اما آمارهای بین المللی بیانگر این است که ما در مقایسه با سایر کشورها در طول 40 سال رشد زیادی داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار