فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري يک سارق حرفه‌اي منازل در عمليات ويژه کارآگاهان پليس آگاهي و کشف 45 ميليارد ريال اموال مسروقه از مخفيگاه وي خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 21 January 2019

به گزارش تابناک، مهدي معصوم بيگي اظهارکرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و شکايت مالباختگان، موضوع اين پرونده با حساسيت ويژهاي در دستور کار پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفت.

وي با بيان اينکه متهم از سارقان حرفهاي و سابقه دار منازل است، گفت: پس از شناسايي هويت وي، بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با اقدامات پيچيده علمي، توانستند طي يک عمليات ويژه و غافلگيرانه سارق را در حال سرقت از يک منزل دستگير کنند. وي خاطر نشان کرد: با پي جوييهاي انتظامي، در بازرسي از منزل و مخفيگاههاي متهم، 135 عدد سکه تمام بهار آزادي، 74 عدد نيم سکه، 195 عدد ربع سکه، 13 هزار و 200 دلار آمريکا، 8هزار و 500 يورو، 20 تخته فرش دستباف، سه عدد تابلو فرش و وجوه نقد حاصل از فروش اموال مسروقه کشف شد. معصوم بيگي مجموع ارزش تقريبي اموال و وجوه کشف شده از مخفيگاههاي متهم را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 45 ميليارد ريال عنوان کرد و گفت: سارق دستگير شده تاکنون به تعدادي سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف کرده که تلاش براي شناسايي مالباختگان و کشف ساير اموال مسروقه ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار