مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: اخیرا وزیر نیرو نامه ای به تمام شرکت های توزیع با عنوان 098 ابلاغ کرده است و هدف آن سال 98 با خاموشی صفر خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 21 January 2019

قطعی چند ساعته و کم سابقه برق در روزهای گرم تابستان 97، مشکلات فراوانی برای مردم استان البرز به همراه داشت و با وجود اعلام خاموشی ها بر اساس زمان بندی و اطلاع رسانی آن به شهروندان، ترافیک های ناشی از خاموشی چراغ های راهنمایی، اخلال در فعالیت دستگاه ها و ادارات عموم را اذیت کرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: با توجه به ابلاغ وزیر نیرو به تمام شرکت های توزیع، از دو ماه گذشته جلسات مستمر برای گذر از پیک سال 98، برگزار و برنامه های پیک زایی و کاهش پیک و مدیریت مصرف سال 98 آغاز شده است.

شاهین عباس زاده با اشاره به اینکه برای تمام معاونت ها و دفاتری که در پیک هر ساله دخیل هستند برنامه و تکلیفی مشخص شده است تا بر اساس آن امور خود را پیش ببرند، افزود: درصد پیشرفت کار در جلسه هایی که شنبه هر هفته برگزار می شود بررسی خواهد شد.

وی هدف اجرای برنامه های مذکور را تابستان 98 بدون خاموشی اعلام کرد و اظهار داشت: اخیرا وزیر نیرو نامه ای به تمام شرکت های توزیع با عنوان 098 ابلاغ کرده است و هدف آن سال 98 با خاموشی صفر خواهد بود.

عباس زاده با اشاره به اینکه همکاری ادارات، صنایع و مردم برای به صفر رساندن خاموشی در سال آینده مورد نیاز است، تصریح کرد: برای صنایع مدیریت مصرف و برای ادارات کاهش مصرف در نظر گرفته شده است.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در خاتمه گفت: برنامه های در حال اجرا، در کمیته های مد نظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا پیش از 15 خرداد 98 که وارد پیک تابستان خواهیم شد اقدامات موثری داشته و پیک را کاهش دهیم. 

برچسب ها: برق ، خاموشی ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار