رئیس کلوپ سافاری استان اصفهان گفت: ۲ گردشگر سوئیسی که با یک دستگاه خودروی کمپر خارجی در کویر گرفتار شده بودند توسط راهنمایان محلی شهرستان آران و بیدگل پس از ۳ روز گرفتاری نجات یافتند.
کد خبر: ۷۰۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 19 January 2019

به گزارش تابناک، حسین انصاری فرد با اشاره به اینکه شامگاه چهارشنبه از طرف خودروهای عبوری گردشگران تماسی مبنی بر گرفتار شدن 2 گردشگر سوئیسی با یک دستگاه خودروی کمپر در باتلاق های کویر مرنجاب و درخواست امدادرسانی آنان روبرو شدیم گفت: بلافاصله تیم های امداد و نجات کلوپ سافاری استان اصفهان به کویر مرنجاب این شهرستان اعزام شدند.

رئیس کلوپ سافاری استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه با مشخص شدن موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در کویر و با توجه به صعب العبور بودن قسمتی از مسیر، نیروهای کلوپ سافاری با کمک 5 دستگاه خودرو کمک دار محلی، خودرو گرفتار در باتلاق را به مسیر جاده اصلی هدایت کردند و گردشگران خارجی به سفر خود ادامه دادند.

وی همچنین از حادثه مشابهی برای 2 گردشگر هلندی که چند روز پیش گرفتار در باتلاق نمک شده بودند خبر داد و گفت: در آن حادثه نیز دو گردشگر خارجی پس از ساعت ها سرگردانی توسط کلوپ سافاری نجات پیدا کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار