کد خبر: ۷۰۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 17 January 2019

تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، اکران فیلم کاتی و ستاره که به تمامی در استان ساخته شده را تکانه ای برای ژانر کودک و نوجوان توصیف کرد.

فیروز فاضلی روز چهارشنبه در آستانه اکران فیلم یادشده به کارگردانی محمدرضا مجلسی که در جشنواره های داخلی و خارجی درخشیده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت در حوزه کودک و نوجوان از دوره طلایی خویش فاصله گرفته و می بایست تلاش کرد تا فعایت فاخر در این حوزه را به ثبات برسانیم.
وی اظهار داشت : فعالیت فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان فعالیتی زیربناییست که متاسفانه از نگاه حرفه ای شاخه های متعدد هنری چون سینما، تئاتر ، موسیقی و ...مغفول مانده است.
وی با بیان این که نباید فیلمسازی در گونه کودک و نوجوان فقط به جشنواره خلاصه شود ، گفت: باید با کار مداوم و تلاش مضاعف فعالیت در این حوزه را افزایش داد‌. 
فاضلی با اشاره به فیلم کاتی و ستاره گفت: اگرچه این فیلم برای کودکان ساخته شده اما به لحاظ رنگ، نور، سلیقه، ریتم و قصه بگونه ایست که برای خانواده ها نیز جذاب و دارای پیام زیبایی شناختی است.
فیلم سینمایی کاتی و ستاره که در ژانر کودک و نوجوان و با ساختار زنده - انیمیشن ساخته شده محصول شرکت سینمایی راش فیلم گیلان است. این فیلم به کارگردانی رضا مجلسی و تهیه کنندگی بیتا منصوری تماما در استان گیلان و با همت سینماگران گیلانی ساخته شده؛ فیلم قصه یک موجود فضایی است که از سیاره خود به زمین سفر میکند تا همزاد گمشده اش کوتی را بیابد.کوتی پیش ازاین برای یافتن زیباترین چیز به زمین آمده و به سیاره خود برنگشته است، کاتی وقتی به زمین می آید با دخترکی به نام ستاره جستجویش را آغاز می کند ...
شهره قمر، آوا یونس نژاد، اصغرکهن قنبریان، حدیث نیکرو، دریا مجلسی، مریم شعبانی، محمد نوری، محمد هندی، فرزاد میرزازاد بازیگران فیلم کاتی و ستاره هستند که از شنبه بیست و نهم دی ماه جاری بر پرده اکران سینماهای گیلان قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار