فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز گفت: آموزش و پرورش با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به ارائه خدمات مناسب و ارزان قیمت به فرهنگیان و خانواده های آنها به خصوص در بخش دندانپزشکی بیش از گذشته تلاش کند.
کد خبر: ۷۰۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 17 January 2019

سید محمدرستگاری در بازدید از مرکز درمانی فرهنگیان شهرستان افزود: ارائه خدمات به معلمان که حق بزرگی در عرصه تعلیم و تربیت بر عهده دارند، وظیفه آحاد مردم است.
وی ادامه داد: همکاری بین بخشی و جلب خیران برای ایجاد مراکز درمانی از جمله کارهای ضروری است که مدیریت آموزش و پرورش برای انجام آن پیگیری کند.
فرماندار مهریز اظهار داشت: اگر بخواهیم تعلیم و تربیت دانش آموزان بدون مشکل انجام شود باید ابتدا دغدغه درمانی و بهداشتی و معیشت فرهنگیان رفع شود.
رستگاری با اشاره به اینکه دولت به این موضوع توجه بسیار دارد، بر داشتن برنامه، پیگیری مسائل و مشکلات در بخش درمانی و معیشتی تاکید کرد.
همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز در این بازدید گزارشی از روند فعالیت های این اداره در بخش درمان فرهنگیان ارائه کرد و گفت: مرکز درمانی با نیروهای مجرب و امکانات مناسب در خدمت جامعه هدف است.
سیدعلی کارآموز افزود: ارائه وام و تسهیلات و ایجاد زمینه برای فرهنگیان در استفاده از امکانات فرهنگی و رفاهی جزو برنامه های محوری این اداره است.
مهریز 10 هزار دانش آموز، 100 مدرسه و هزار معلم شاغل دارد و مرکز درمانی فرهنگیان با داشتن بخش دندانپزشکی و سایر خدمات عمومی درمانی به اعضا و خانواده های آنان فعالیت دارد.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار