امام جمعه مهریز:
امام جمعه مهریز گفت: برای رفع مشکل دانش آموختگان بیکار رشته های کشاورزی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیاز به ارائه وام مناسب است که باید در اولویت برنامه های دولت و مسئولان باشد و در این ارتباط از همکاری سرمایه گذاران باید بیش از گذشته استفاده کرد.
کد خبر: ۷۰۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 17 January 2019

 حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان افزود: جوانان تحصیل کرده زیادی داریم، بعد از کسب مدرک تحصیلی به دنبال کار هستند و به سازمان ها، نهادها و شرکت های مختلف دولتی و خصوصی مراجعه می کنند.
وی ادامه داد: می توان با برنامه ریزی درست و بهره گیری از تمام ظرفیت ها زمینه جذب و اشتغال آنها را در شرکت ها و خصوصا در بخش کشاورزی فراهم کرد.
امام جمعه مهریز به اهمیت توسعه کشاورزی با علم روز و استفاده درست از منابع آبی اشاره کرد و بیان داشت: برای توسعه این بخش باید از نیروهای کارآمد و علاقه مند استفاده کرد.
محی الدینی با بیان اینکه اگر توسعه کشاورزی به صورت علمی انجام شود، شاهد قطع وابستگی به خارج در این بخش خواهیم بود، و به ضرورت برنامه ریزی و مدیریت انقلابی در این ارتباط تاکید کرد.
همچنین مدیر جهاد کشاورزی مهریز گفت: جذب دانش آموختگان برای فعالیت های کشاورزی با مشارکت بخش خصوصی جزو برنامه های مهم این اداره است.
محمد جعفری افزود: انجام فعالیت های ترویجی و پیگیری نیازهای جامعه هدف در منطقه با همکاری مسئولان انجام می شود و از تمام ظرفیت ها برای توسعه علمی کشاورزی استفاده می کنیم.
در این مراسم از تعدادی کشاورزان و تولیدکنندگان محصول دامی و زراعی نمونه سال زراعی 97- 96 تجلیل شد.
سطح زیرکشت اراضی باغی و زراعی مهریز 17 هزار و 500 هکتار است.
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار