تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه پیام‎‌نور استان چهارمحال و بختیاری از آ غاز ثبت‎‌نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور از 29 دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 17 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا آبرود با اشاره به قانون پذيرش حداقل 85 درصد از ظرفيت پذيرش دانشجو در تمامي زير نظام‌هاي آموزش عالي صرفاً براساس سوابق تحصيلي (بدون کنکور) که در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است، اظهار کرد : طبق این اطلاعیه، پذيرش دانشجوي بدون کنکور در بهمن ماه 1397 و مهر ماه سال 1398 در دو بخش اعلام شده که بر این اساس داوطلبان واجد شرایط و متقاضی پذیرش بهمن‌ماه در دانشگاه پیام نور می‌توانند از تاريخ 29 دي لغايت 6 بهمن‌‎ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش ضمن مطالعه اطلاعیه و آگاهی از نحوه پذیرش با مراجعه به دانشگاه نسبت به ثبت‎‌نام اقدام کنند.
وی افزود: اطلاعيه به انضمام دفترچه راهنماي پذيرش صرفا سوابق تحصيلي براي مهرماه سال 1398 نیز، 17 بهمن‌ماه سال جاری توسط سازمان سنجش آموزش كشور منتشر خواهد شد.
آبرود ادامه داد: زمان مراجعه داوطلبان براي اخذ پذيرش رشته‎ محل‌هاي صرفا سوابق تحصيلي از 20 اسفند 97 تا اواخر مرداد 98 خواهد بود.
رئیس دانشگاه پیام‎‌نور استان تاکید کرد: کلیه متقاضیان اعم از داوطلبانی که در کنکور سراسری سال 97 ثبت نام کرده و یا نکرده‌اند، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند .
به گفته وی، داوطلبان متقاضي پذيرش رشته محل‌هاي صرفا سوابق تحصيلي نيازي به شركت در كنكور سراسري سال 1398 نیز ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار