جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردکان:
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردکان با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران گفت: تنها راه استمرار حرکت انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت‌فقیه در همه عرصه‌هاست.
کد خبر: ۷۰۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 17 January 2019

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد پورقیومی گفت: انقلاب اسلامی ایران در میان همه انقلاب‌ها و نهضت‌هایی که در طول تاریخ اتفاق افتاد با لطف و عنایت خداوند متعال، رهبری‌های حکیمانه و معنوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، ایمان مردم به خدا، اتحاد اقشار مختلف جامعه و به برکت خون شهدا از دوران پیروزی انقلاب تاکنون به ثمر نشست.

وی افزود: همین عوامل نیز لازمه استمرار این نظام و این انقلاب اسلامی در ادامه حیات بابرکت آن شده است و اینک که در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم لازم است که به چند نکته بسیار مهم در این زمینه که گاهی براثر غفلت مورد کم مهری قرارگرفته است توجه بیشتری داشته باشیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردکان گفت: ازجمله این نکات، فرمایشات حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب در رابطه با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است که هدف ما از شکل‌گیری و حفاظت از این انقلاب که برای نگهداری از آن این‌همه بها پرداخته‌ایم چه بوده است و نباید مسیر را فراموش کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز این نهضت با رهبری‌های امام گونه مقام معظم رهبری به یک درخت تنومندی تبدیل‌شده است و شاخ و برگ‌ها و ثمرات آن در جهان فراگیر شده و موجب بیداری امت‌های دیگر در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان شده است مسئولیت نیز ما در راه حفظ این انقلاب و دستاوردهای بی‌نظیر آن سنگین‌تر می‌شود.

پورقیومی گفت: دشمنان قسم‌خورده این نظام و انقلاب از ابتدا تاکنون از هیچ‌گونه نقشه، دسیسه و توطئه‌ای کوتاهی نکرده‌اند و از همه راه‌ها و با هزینه‌های سنگین برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی بهره گرفته‌اند و امروز هم با وقاحت تمام اعلام می‌کنند که نخواهند گذاشت جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در ایران برگزار شود.

وی تصریح کرد: تنها راه استمرار این نظام این است که پشت سر ولایت‌فقیه باشیم و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها عمل کنیم و پرشورتر از گذشته در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال شرکت کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه گفت: تقارن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) نشانه‌ای از گره خوردن آرمان‌های انقلاب اسلامی ما با آرمان‌های آن حضرت در راه دفاع از حکومت اسلامی و ولایت است.

وی در پایان اظهار داشت: حضور حماسی، پرشور و دشمن‌شکن مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به‌ویژه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی به ثبت خواهد رساند و موجب شگفتی جهانیان خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار