کد خبر: ۷۰۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 17 January 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست تخصصی مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صداوسیما با مدیرکل و همکاران معاونت خبرمرکز کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به نقش اصحاب رسانه گفت: پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ورود بیش از پیش به عرصه حرفه ای عمل کردن در رسانه باید شتاب گیرد و خبر مانند همیشه باید پیشقراول این عرصه باشد .
وی افزود:  خبر به واسطه تاثیر گذاری، زود بازده بودن و فراگیری می بایستی برای شتاب دهی به رشد و توسعه استان به شکل هوشمندانه استفاده کند.
 مدیر کل صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سواد رسانه ای مخاطب وسهم خبر و اطلاع رسانی در سبد رسانه ای مخاطبان اشاره کرد و گفت: بحمدالله رشد ملموس خبر در مراکز استان ها در سال های اخیر ، نشانه خوبی از تلاش بی وقفه حوزه ستادی، اخبار استان ها و همکاران پرتلاش خبر مراکز است  .
وی افزود: سهم اخبار استان ها در بخش های مختلف خبر رسانه ملی قابل توجه بوده و ضرورت دارد که متناسب با این جایگاه، معاونت خبر به نیاز مخاطب توجه کند و حوزه ستادی برای رسیدن به این هدف طرحی نو دراندازد. 
مدیرکل اخبار استان‌های صدا و سیما در این نشست با تبریک به مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، بر ضرورت و توجه ویژه به فضای مجازی در استان‌ها اشاره کرد و افزود: خبر صدا و سیمای مراکز استان‌ها باید بین فضای مجازی و پخش اخبار یک ارتباط منطقی ایجاد کنند.
آقای علی علوی با تاکید برنقش مهم خبررسانی در افزایش آگاهی افزود: با توجه به وجود شبکه‌های متعدد اطلاع رسانی، مخاطبان باید از رسانه‌ها و  حوزه خبری دارای هویت برای کسب اطلاعات استفاده کنند.
وی نقش صدا و سیما در انعکاس اخبار را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: رسانه ملی در خصوص انجام وظایف خود در امر اطلاع‌رسانی و اعتماد سازی در جامعه موفق عمل کرده و وجود فضاهای مجازی متعدد در دنیای امروز وظایف خبرنگاران و فعالان این عرصه را پیچیده تر کرده است.
مدیرکل اخبار استان ها عملکرد همکاران خبر مرکز کهگیلویه وبویراحمد را حائز اهمیت دانست و افزود : می بایستی بر اساس یک نقشه راه و برنامه ریزی مشخص جایگاه معاونت خبر مرکز ارتقاء یابد. 
علوی بر تلاش بیشتر معاونت خبر مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد و افزود: برای دستیابی به رتبه های برتر در بین مراکز باید گزارش های الف و مستند های خبری با توجه به ظرفیت های استان تولید شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار