در ایام دهه فجر برگزار می شود؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیگفت: هدف از بزرگداشت مقام شهدا نشان دادن نقش مهم مردم خراسان جنوبی در پیروزی انقلاب اسلامی است که شهدای گران‌قدری از سراسر استان را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
کد خبر: ۷۰۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ 16 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «احمد ملایی» رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان از تیرماه سال‌جاری با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» شروع به کار کرده است.

 

وی افزود: برنامه‌ها با هدف ترسیم آینده امیدبخش، ارائه کارنامه و دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و احصاء و رفع شبهات و با تشکیل کارگروه‌های ۲۶ گانه در ۲۶ نقطه استان خراسان جنوبی در حال انجام است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی یادآور شد: برنامه‌های گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب، در دهه اول بهمن توسط کارگروه‌ها در نشست‌های خبری به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

 

حجت‌الاسلام ملایی همچنین از برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در هفتم بهمن‌ماه خبر داد و افزود: مدیریت کمیته برگزاری این مراسم با حوزه هنری خراسان‌جنوبی و هدف آن نشان دادن نقش مهم مردم خراسان جنوبی در پیروزی انقلاب اسلامی است که شهدای گران‌قدری از سراسر استان را تقدیم انقلاب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار