فرمانده انتظامی همدان گفت: پلیس استان به صورت شبانه‌روزی نظارت دایمی بر تحرک قاچاقچیان کالا و ارز و مواد‌مخدر دارد و به سرعت هم با همه متخلفان با همکاری دستگاه قضایی برخورد می‌کند.
کد خبر: ۷۰۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ 16 January 2019
سردار بخشعلی کامرانی از توقیف محموله سوخت قاچاق ۴ کامیون در شهرستان تویسرکان همدان خبر داد و گفت: این کامیون‌ها، بیش از ۹۱ هزار لیتر سوخت را یصورت قاچاق حمل می‌کردند که پلیس آن‌ها را شناسایی کرد.

به گزارش تسنیم، سردار کامرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر نوع حمل و توزیع سوخت خارج از چرخه توزیع قانونی قاچاق محسوب می‌شود و پلیس با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه پلیس با هدف تامین سرمایه‌های ملی و پیشگیری از هدر‌رفت این منابع مبارزه قاطعی با قاچاقچیان دارد، افزود: سوخت‌های قاچاق به مقصد عراق در حال حمل بود که در این رابطه ۶ متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همچنین از همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با استان لرستان هم سخن‌گفت و افزود: پلیس‌های تخصصی این ۲ استان در این حوزه و در روز‌های اخیر موفق به کشف ۸۰ کیلو‌گرم تریاک شدند.

وی گفت: با رصدی که پلیس مواد مخدر استان همدان در مبارزه با مافیای قاچاق مواد‌مخدر دارد مسیر حمل این محموله از استان‌های جنوبی در قالب یکدستگاه کامیون شناسایی و با همکاری پلیس این ۲ استان در تور امنیتی آن‌ها گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان از همه شهروندان تقاضا کرد تا اگر در حوزه قاچاق کالا و ارز و دام و مواد‌مخدر یا سایر تخلف‌ها اطلاعاتی دارند پلیس را بدون هیچ نگرانی مطلع کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار