دادستان اردستان مطرح کرد:
دادستان عمومی و انقلاب اردستان، توجه بیشتر مسوولان به بحث نظارت بر قیمت کالاهای مصرفی مردم و برخورد با تخلف های احتمالی را خواستار شد.
کد خبر: ۷۰۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 16 January 2019

به گزارش ایرنا، مهدی شعبان فر روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تعزیرات اردستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی باید دستگاه های ذیربط با تخلف های احتمالی برخورد قاطعانه تری داشته باشند و مجموعه قضائی نیز آماده همکاری برای مقابله با گرانی در این شهرستان است.
وی با اشاره به بحث قاچاق دام افزود: یکی از چالش های موجود در این زمینه زیرساخت اقتصادی می باشد زیرا تفاوت قیمت با کشورهای همسایه دلالان و سودجویان را به فکر این پدیده می اندازد.
دادستان اردستان، درج نکردن قیمت بر روی کالا از سوی فروشندگان و ارائه فاکتورهای غیر واقعی را از دیگر تخلف های موجود دانست و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.
معاون فرماندار اردستان نیز در این جلسه گفت: قاچاق دام موضوعی است که تنها به این شهرستان محدود نشده و در سایر نقاط کشور نیز وجود دارد اما حمل دام زنده بدون مجوز مراجع قانونی، ممنوع بوده و متخلفان تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
محمدتقی کیانی اضافه کرد: جهاد کشاورزی نسبت به اطلاع رسانی موضوع به دامداران اقدام کند تا با همکاری دستگاه قضائی، دامپزشکی، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی از خروج دام بدون مجوز از شهرستان اردستان پیشگیری کنند. 
وی همچنین از اداره صنعت، معدن و تجارت خواست تا نسبت به تمهید برچسب های ویژه درج قیمت کالا اقدام و مغازه داران را ملزم به استفاده از آن کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار