مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان هرمزگان در دادگستری اعلام داشت:
امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در دیدار با رئیس دادگستری استان اظهارداشت: آبفای هرمزگان در راستای عملیاتی نمودن مطالبات عمومی، خود را متعهد به تلاش درجهت تحقق اوامر مسئولان دستگاه قضایی می‌داند.
کد خبر: ۷۰۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 16 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، «امین قصمی» ضمن حضور در دادگستری کل استان هرمزگان و دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان در رابطه با اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از ورود پساب فاضلاب شهر بندرعباس به دریا، توضیحاتی را ارائه نمود.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری به برخی از مشکلات موجود در سطح استان اشاره کرد و افزود: مجموعه دادگستری هرمزگان تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا معضل ورود پساب فاضلاب به دریا و دیگر مشکلات موجود، رفع و به مطالبات مردمی پاسخ داده شود.

وی خاطرنشان کرد: خورها و نوار ساحلی شهر بندرعباس فرصت بسیار مناسبی برای رونق گردشگری است و دستگاه‌های متولی باید برای رفع مشکلات این بخش برنامه‌ریزی کنند و در صورت بی‌توجهی با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از مناصب مدیریتی در نظام اسلامی به عنوان فرصتی برای خدمت‌رسانی به مردم یاد کرد و تصریح کرد: مدیران به عنوان خادمین ملت باید از این فرصت برای انجام عمل صالح و جلب رضایت خداوند متعال استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران حرف و شعار ملاک شناخت مدیران اصلح نیست بلکه این عمل است که مورد توجه قرار می‌گیرد، تأکید کرد: مدیران در نظام اسلامی باید تلاش کنند تا با کاهش مشکلات مردم، رضایت خداوند را به دست آورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی و تلاش تمامی دستگاه‌ها، کشور ما در دنیا و بندرعباس در میان شهرهای ساحلی جهان بدرخشد.

وی با تأکید بر اینکه برای ساختن شهری زیبا باید توجه ویژه‌ای به چشم‌انداز آن داشته باشیم، اظهار داشت: ضرورت دارد از امکانات و منابعی که در هرمزگان وجود دارد در جهت منافع مردم استان بهره‌برداری شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: عزم مجموعه قضایی استان حمایت از مدیران ساعی و برخورد قانونی با کسانی است که بی دلیل در اجرای امور تعلل می‌کنند.

در ادامه این دیدار امین قصمی مدیر کل آب و فاضلاب استان هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از دیدار با حجت الاسلام والمسلمین اکبری در رابطه با اقدامات انجام شده به منظور جلوگیری از ورود پساب فاضلاب شهر بندرعباس به دریا، توضیحاتی را ارائه نمود.

وی در جریان توضیحات خود، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب با هماهنگی استانداری هرمزگان و اداره کل محیط زیست استان، کارگروه مشترکی را به منظور نظارت بر عملیات بازسازی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس تشکیل داده است و نشستهای این کارگروه به صورت مستمر برگزار می‌گردد.

قصمی در ادامه افزود: یکی از مهمترین خروجی های نشست‌های این کارگروه مشترک، اتمام عملیات بازسازی تصفیه خانه بر اساس زمانبندی تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان با بیان اینکه در این تصفیه خانه پساب با استانداردهای محیط زیست تولید و در بخش فضای سبز شهری استفاده می‌شود، قول مساعد داد که طرح انتقال پساب، شیرین‌سازی و استفاده آن در صنعت نیز به اتمام برسد.

قصمی با اعلام این مطلب که خود را متعهد به اجرای اوامر مسئولان دستگاه قضایی می دانیم ،یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در راستای کمک به ارتقاء شاخصهای بهداشتی، اجرای طرح فاضلاب در بافت فرسوده شهر بندرعباس به طول 60 کیلومتر را در دستور کار قرار قرار داده که فاز نخست آن در محله درخت سبز آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و همکاری شهرداری و دستگاه‌های مرتبط نظیر اداره کل راه و شهرسازی بتوانیم در جهت بهبود و ارتقاء کیفی وضعیت زندگی در شهر بندرعباس اقدامات مفید و مؤثری انجام دهیم.

شایان ذکر است: رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان با اعلام این مطلب که رهاسازی پساب‌های آلوده در ساحل بندرعباس بحرانی زیست محیطی و تهدیدی جدی برای سلامت عمومی شهروندان ایجاد نموده است، برای دستگاه‌های متولی به منظور عمل به وظایف قانونی ضرب الاجل دو ماهه تعیین نموده است.

خود را متعهد به اجرای اوامر مسئولان دستگاه قضایی می‌دانیم

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار