مدیر تعاون روستایی خوزستان :
مدیر تعاون روستایی خوزستان با اشاره به به ورود میوه‌های نوروزی به سردخانه‌های استان گفت: بر اساس پیش بینی و هماهنگی‌های انجام گرفته، قرار است 850 تن سیب و 2 هزار تن پرتقال وارد استان و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شود.
کد خبر: ۷۰۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ 17 January 2019

مهدی صیاحی با اشاره به این‌که میوه‌های نوروزی برای ذخیره سازی در سردخانه‌ها در حال ورود به استان هستند، اظهار کرد: تا کنون حدود 190 تن سیب وارد استان استان شده تا برای ایام نوروز در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شود.

وی افزود: بر اساس پیش بینی و هماهنگی‌های انجام گرفته قرار است 850 تن سیب و 2 هزار تن پرتقال وارد استان و در سردخانه‌ها ذخیره شود.

مدیر تعاون روستایی خوزستان ادامه داد: همه سهمیه در نظر گرفته شده در بحث میوه نوروزی استان تا 15 اسفند ماه ذخیره‌سازی و در همان ایام نزدیک به عید نوروز نیز در خصوص قیمت آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

صیاحی عنوان کرد: این میوه‌ها در حال حاضر قیمت‌گذاری نشده‌اند و قیمت‌گذاری آن‌ها پس از جلسه کمیته راهبردی استان و تعیین کف قیمت‌ها انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: سیب مورد نیاز استان از ارومیه و دماوند و محصول پرتقال از شهرهای شمالی کشور و همچنین استان فارس وارد خوزستان می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: میوه شب عید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار