استاندار يزد:
استاندار يزد زمينه رشد محسوس و جهش هنري در استان را فراهم دانست و گفت: تئاتر هنري موثر در آموزش و پويايي اجتماعي است .
کد خبر: ۷۰۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ 16 January 2019

«محمدعلی طالبی» در مراسم تجليل از برگزار كنندگان دومين جشنواره ملي تئاتر خياباني چتر زندگي ضمن ابراز علاقه به تئاتر و تلاش براي ايجاد فضاي حمايتي از هنرمندان اين عرصه اظهار کرد: ازميان هنرهاي مختلف، تئاتر از قابليت‌هاي موثرتري براي انتقال مفاهيم به جامعه و مردم برخوردار است و اين ظرفيت‌ها با تلاش هنرمندان در جشنواره چتر زندگي به نمايش درآمد و زمينه همكاري گروه‌هايي از ساير استان ها نيز فراهم شد .

وی‌ افزود: اميدوارم هنرمندان تئاتر از فرصتي كه در استان چه با حضور نمايندگاني از حوزه تئاتر در دستگاه‌هاي فرهنگي و اجتماعي و چه باور كلي مديريتي و برنامه ريز نسبت به اين موضوع فراهم شده است استفاده كنند و بر مبناي اين باور بتوانيم اقداماتي موثر براي ارتقا ظرفيت هاي هنري محقق سازيم .

استاندار یزد گفت: زمينه رشد محسوس و جهش هنري در استان فراهم است و حتي حساسيت هايي كه نسبت به برخي رشته‌هاي هنري وجود دارد در هنر تئاتر كمتر ديده مي‌شود و نگاه‌هاي ارزشي نيز قابليت‌هاي اين عرصه را باور دارند .

طالبی بر تقويت ايفاي نقش اجتماعي استان به واسطه هنر در سطح كشور تاكيد کرد و ادامه داد: هنر تئاتر را به گونه‌اي در استان يزد پيش ببريم كه به عنوان يكي از مولفه‌هاي موثر در آموزش، ارتقا نشاط جامعه و پويايي اجتماعي اثرگذار باشد تا در اين زمينه دين خود را به جامعه و مردم ادا كنيم .

گفتنی است؛ دومين جشنواره ملي تئاتر خياباني چتر زندگي از يكم تا چهارم آذرماه در سطح شهر يزد با مشاركت هنرمندان و دستگاه‌هاي اجرايي فرهنگي و اجتماعي موثر برگزار شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار