سايت جهاني يونسکو طي گزارشي ضمن پرداختن به ويژگي هاي ميدان تاريخي امام خميني(ره) اصفهان، به معرفي ايستگاه پليس گردشگري در اين مکان پرداخته و به توريست هاي خارجي توصيه کرده به منظور دريافت راهنمايي هاي مورد نياز خود به اين ايستگاه مراجعه کنند.
کد خبر: ۷۰۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 15 January 2019

به گزارش تابناک، فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به استقبال توريست ها از خدمات ايستگاه پليس گردشگري در ميدان امام (ره)، از معرفي اين پليس در گزارش سايت جهاني يونسکو خبر داد.

معصوم بيگي گفت: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، سايت جهاني يونسکو طي گزارشي ضمن پرداختن به ويژگي هاي ميدان تاريخي امام خميني(ره) اصفهان، به معرفي ايستگاه پليس گردشگري در اين مکان پرداخته و به توريست هاي خارجي توصيه کرده به منظور دريافت راهنمايي هاي مورد نياز خود به اين ايستگاه مراجعه کنند.

وي افزود: بيشتر توريستهاي بازديد کننده از اصفهان به ميدان امام(ره) مراجعه ميکنند که به همين منظور، نياز به ايستگاه پليس گردشگري در اين مکان احساس شد و با تلاش پليس استان، براي نخستين بار در کشور ايستگاه مزبور احداث و امکان ارائه خدمات انتظامي، مشاوره و راهنمايي مأموران پليس به توريست هاي خارجي از اين طريق فراهم شد.

به گفته فرمانده انتظامي استان اصفهان، در اين ايستگاه از نيروهاي باتجربه و آموزش ديده ، مسلط به زبان هاي خارجي و همچنين آشنا به تاريخچه اماکن گردشگري استفاده مي شود.

وي اقدامات پليس گردشگري اصفهان را باعث تغيير نگرش توريست ها نسبت به نيروي انتظامي و فراهم آوردن زمينه سفر مجدد آنان به کشور عنوان و تصريح کرد: با توجه به اينکه ارتباط پليس گردشگري با توريست ها به سهولت انجام مي شود، از اين نظر زمينه ايجاد احساس امنيت در بين آنان نيز به خوبي فراهم شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار