مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از برگزاری جشنواره قصه‌گویی «چله انقلاب» به میزبانی شهرستان تفت خبر داد .
کد خبر: ۷۰۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 15 January 2019

«سیدحسین پیغمبری» اظهار كرد: جشنواره قصه‌گویی با عنوان «چله انقلاب» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و مشارکت صدا و سیمای مرکز یزد و اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری به میزبانی شهرستان تفت برگزار می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی ماه‌جاری با قصه‌گویی قصه‌گویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در مؤسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا(س) تفت برگزار می‌شود .

پیغمبری یادآور شد: روز پنج‌شنبه ۲۷ دی ماه جاری نیز مراسم اختتامیه از ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر مؤسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا (س) برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد .

پیغمبری هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج هنر قصه گویی و معرفی دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار كرد: در اين دو روز، ۴۹ قصه‌گو در بخش‌های نوجوان، بزرگسال و پدر بزرگ و مادربزرگ به رقابت می‌پردازند .

گفتني است؛ داوری این جشنواره را «احمدعلی مهدی نژاد» از پیشکسوتان فرهنگ و هنر، »فرزانه فرازمند» پیشکسوت و خوش‌کسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و «الهام دارابی» از ستاد کانون کشور بر عهده دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار