رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌همدان با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی گفت: در حال حاضر بیش از یک‌صد ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۷۰۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 15 January 2019
هادی سبزواری گفت: همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، سبزواری با اشاره به برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در همدان اظهار داشت: همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک با مشارکت اداره کل محیط‌زیست استان همدان و با حضور ورزشکاران صبحگاهی در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه ۲۷ دی ماه در سالن ابن‌سینا همدان برگزار خواهد شد.

سبزواری خاطرنشان کرد: در سطح شهر همدان ۱۴ ایستگاه آقایان و ۲۲ ایستگاه بانوان راه‌اندازی شده و روزانه نزدیک به چندین هزار نفر در این ایستگاه‌ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به ورزش صبحگاهی در زمستان بیان کرد: به دلیل برودت و ریزش نزولات جوی در فصل زمستان سالن‌های ورزشی سطح شهر از ساعت ۶ صبح تا ۸ صبح در اختیار ورزش صبحگاهی قرارگرفته است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان عنوان کرد: ابتکار استان‌همدان در رایگان شدن سالن‌های ورزشی برای انجام نرمش ورزش صبحگاهی الگوی کشوری شده و با توجه به اینکه سالن‌ها به‌طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد برای حفظ سلامتی و پایین آوردن هزینه درمان و استرس‌ها و داشتن یک زندگی سالم باید با هر سن و سالی در ورزش همگانی حضور پیدا کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار