جهت ارج نهادن به زحمات پرستاران محترم المان پرستار در خوی ساخته میشود .
کد خبر: ۷۰۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳ 14 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

 

مهندس محرم اکبرزاده شهردار خوی گفت :    طرح الِمان پرستار  در راستای اجر نهادن به منزلت این قشر فداکار مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پس از طی مراحل  لازم و تایید ویژگیهای این طرح و هماهنگی لازم با ارتفاع ۶ متر در محل مناسبی از شهر نصب می شود. .

 

مهندس اکبرزاده در  جلسه تدوین زیباسازی شهربا تاکید بر محوریت زیباسازی شهری بر اساس نیازهای شهراظهار داشت: مهمترین  محور اقدامات شهرداری باید ارتقای کیفی سیمای شهری و تدوین برنامه های مرتبط در این حوزه باید باشد. 

 

 شهردارخوی اضافه کرد: شهر محیطی پویا و جان دار است و باید در تمامی اقدامات و پروژه های شهرداری تلاش کنیم تا جایگاه انسان و نگاه انسان محور اولویت اصلی قرار گیرد.

 

اکبرزاده افزود: ارزش گذاری به انسان و اهمیت به جایگاه و نقش انسان در دین مبین اسلام بسیار تاکید شده و بر اساس همین تاکیدات و نیازهای امروز شهرها که شهرداری ها با تغییر رویکرد محوری از یک نهاد خدماتی به یک  نهاد بزرگ فرهنگی، خدماتی تبدیل شدند، شهرداری باید در این مسیر ارزشمند قدم برداشته و تلاش کنیم تا شهر خوی بعنوان یکی از شهرهای پویا، محیطی آرام برای زندگی وفضایی پرطراوت برای شهر وندان باشد. 

 

مهندس اکبرزاده خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های زیباسازی بصری در سطح شهر برای سال ۹۸ در اولویت قرار داشته و در کنار پروژه های عمرانی این بخش از اقدامات نیز بصورت موازی در دستور کار قرار خواهد داشت. 

 

وی ادامه داد :  آموزش های لازم در خصوص مسایل فرهنگی مرتبط با حوزه کاری ناوگان حمل و نقل عمومی برای رانندگان این ناوگان، افزایش زمینه ها و اقدامات فرهنگ سازی در خصوص آموزش های شهروندی، در کنار اقدامات نو و ایده های جدید در خط کشی معابر، تقاطع ها برای سال آتی مد نظر قرار دارد. 

 

اکبرزاده  اذعان نمود :  تاثیر زیباسازی شهری در ابعاد مختلف  در رفتارهای اجتماعی ، زندگی مردم، احساس تعلق به شهر و افزایش امید به زندگی در خوی بسیار تاثیر گذاربوده و تلاش می کنیم تا گام های مهمی در این حوزه برداریم. 

 

شهردار خوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :  یکی از موضوعاتی که در بحث مناسب سازی معابر برای سال آتی در دستور کار قرار گرفته بررسی و طراحی ویژه برای معلولین  در معابر شهر است که با اصلاح هندسی معابر و مناسب سازی لازم، فضای مناسبی  برای تردد این قشر ارجمند ایجاد می شود.

 

وی اضافه نمود : طرح جمع آوری نرده های خیابان طالقانی، شریعتی و امام بررسی و طرح جدید برای این محدوده به تصویب رسید که در سال ۹۸ با خرید و تامین مبلمان مناسب شهری همچون صندلی، سطل زباله، تابلوهای اعلانات و آگهی، و گلدان و .. طرح جدید اجرا  می شود. 

 

شهردارخوی در پایان سخنان خود گفت: الِمان کندوی عسل نیز با توجه به اهمیت پرداخت به این محصول و جایگاه خوی در تولید بخشی مهمی از عسل کشور بررسی و به تصویب رسید و مراحل فنی طراحی و ساخت این این الِمان در جلسات بعدی مورد بررسی قرار گرفته و برای اجرایی شدن این طرح نیز آماده سازی لازم صورت می گیرد.

 

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار