از باشگاه استقلال فقط و فقط شایعه هست که به گوش می رسد، هر روز خبری در مورد جذب یک ستاره یا یک شاه ماهی نقل و انتقالات خبرها را به خود اختصاص می دهد چندی نمی گذرد که یکی از مسئولین استقلال به این موضوع واکنش نشان داده و موضوع را کلا تکذیب می کند.
کد خبر: ۷۰۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 14 January 2019

از باشگاه استقلال فقط و فقط شایعه هست که به گوش می رسد، هر روز خبری در مورد جذب یک ستاره یا یک شاه ماهی نقل و انتقالات خبرها را به خود اختصاص می دهد چندی نمی گذرد که یکی از مسئولین استقلال به این موضوع واکنش نشان داده و موضوع را کلا تکذیب می کند. با وجود تمام شایعات بسیاری که در خصوص نقل و انتقالات از باشگاه آبی پوشان پایتخت شنیده می شود ولی مدیران این تیم هنوز نتوانسته اند حتی با یک ستاره مطرح قرار دادی امضا کنند.

 

از این رو عملکرد ضعیف سرپرست استقلال در جذب بازیکن در نیم فصل نقل و انتقالات رقابت های لیگ برتر حسابی طرفداران استقلال را ناراحت و عصبانی کرده است و همین امر سبب شده تا تاخت و تاز هواداران به مدیران باشگاه آغاز شود آن ها معتقد هستند که این باشگاه به مدیرانی چون فتح الله زاده احتیاج دارد.

 

یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات گفته است: «فکر خرید بازیکن ایرانی نیستیم، چون همین حالا هم لیست‌مان جای خالی ندارد. می‌خواهیم همه لیست‌ های مان را پر کنیم و از این رو، احتمالا در صورت اقدام برای جذب بازیکن جدید، به سراغ بازار‌های جهانی می‌رویم. فقط باید امیدوار باشیم این بار خرید‌های بهتری نصیب‌مان شود!»

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار