نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران با حضور معاون استاندار کرمانشاه و رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در مجتمع شهید آوینی کرمانشاه گشایش یافت.
کد خبر: ۷۰۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸ 14 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، امروز(24 دی) در مراسم افتتاح این نمایشگاه با اشاره به دیرینگی نوع دوستی و بشر دوستی ایرانیان در طول تاریخ تاکید کرد: ایران و ایرانیان در طول تاریخ همواره در جهت صلح و دوستی و احترام به بشریت گام برداشته اند و در این راه علیرغم هزینه های فراوان همچنان ثابت قدم هستند.

وی همچنین با تقدیر از همت سرپرست خبرگزاری ایرنا در استان بخاطر برپایی نمایشگاه تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا در زلزله غرب استان کرمانشاه توانست تصویر واقعی از این رویداد را در عرصه خبری جهان منعکس کند.

الهی تبار با اشاره به روند بازسازی ها ادامه داد: با انعکاس اخبار زلزله و کمک هایی که صورت گرفت مردم امیدوارنه مشغول بازسازی هستند و در آینده نه چندان دور زندگی عادی خویش را ادامه خواهند داد.

رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه ایرانیان همواره ملتی نوع دوست بوده اند تصریح کرد: ملت ایران باید مهم شمرده شوند، چرا که ایران برای سازمان ملل اهمیت دارد و نقش ایران در ترقی سازمان ملل بی بدیل است.

ماریا دوتسنکو با اشاره به مطرح شدن ابتکارات پیشین ایران در سازمان ملل از جمله طرح «گفتگوی تمدنها» افزود: یکی دیگر از ابتکارات تازه از جناب آقای روحانی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران با عنوان «جهان علیه خشونت و افراط گرایی» بود که به وضوح توسط کشورهای عضو سازمان ملل متحد پشتیبانی شد

دوتسنکو افزود: تعهد قوی دولت ایران و سایر ذینفعان برای همکاری نزدیک با نهادهای سازمان ملل متحد نشانگر حمایت مداوم این کشور ازاین سازمان جهانی و تعامل عملی آن با این نظام برای رسیدگی به مسائل حیاتی است که امروز ما با آن ها روبرو هستیم.

این نمایشگاه به همت مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برپا شده و تا 30 دی ماه دایر است و علاقمندان صبح ها و عصرها می توانند از آن بازدید کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار