"حجت الاسلام علی یونسی"گفت:استفاده از ظرفیت همه اقوام،رویکرد اصلی دولت"تدبیر و امید"است.
کد خبر: ۷۰۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ 14 January 2019

به گزارش تابناک گلستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"حجت الاسلام والمسلمین علی یونسی"عصر روز یکشنبه 23 دی ماه در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا،از سفر کاروان"تدبیر و امید"و مقام عالی اجرایی کشور به استان خبر داد و افزود:استان گلستان رنگین کمان اقوام و نمونه بارز و الگوی وحدت در کشور به شمار می رود و استقبال مردم استان از"دکتر روحانی"رئیس جمهور و وزرای کابینه دولت دوازدهم،باری دیگر وحدت ملی و حمایت مردم از دولت"تدبیر و امید"را به نمایش خواهد گذاشت.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی با اشاره به توطئه بدخواهان و دشمنان نظام،اظهار کرد:در این برهه از زمان،دشمنان قسم خورده ایران،تلاش دارند تا انقلاب اسلامی را شکست خورده جلوه دهند ولی حضور پرشور و استقبال مردم استان گلستان از کاروان"تدبیر و امید"توطئه های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه امام راحل(ره)از ظرفیت اقوام در مسیر انقلاب اسلامی استفاده کرد،افزود:رویکرد اصلی دولت دوازدهم در ادامه مسیر آرمانهای بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی،استفاده از ظرفیت اقوام مختلف در عرصه های مختلف مدیریتی کشور است.

"حجت الاسلام علی یونسی"اسلام خواهی و ایران دوستی را دو اصل اساسی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه بخش های نظام زیر مجموعه این دو اصل اساسی قرار می گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار