صبح امروز با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور و فرماندار شهرستان آق قلا: واحد پرورش 40 نفری شتر در روستای قانقرمه شهرستان آق قلا با سرمایه گذاری 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۰۳۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 14 January 2019

به گزارش تابناک گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز دوشنبه 24 دی ماه،همزمان با سفر مقام عالی اجرایی کشور و کاروان"تدبیر و امید"به استان گلستان،واحد پرورش 40 نفری شتر با حضور"اصغر نورالله زاده"مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور،مدیران کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید استان و "امانگلدی ضمیر"فرماندار با سرمایه گذاری 6 میلیارد ریال در روستای قانقرمه بخش مرکزی شهرستان آق قلا افتتاح شد.

گفتنی است واحد پرورش 40 نفری از تسهیلات پنج میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید شهرستان آق قلا بهره مند شده و یک میلیارد ریال سهم آورده سرمایه گذار بخش خصوصی این طرح بوده است که اشتغالزائی 4 نفر را به دنبال داشته است و تعداد 30 نفر شتر در افزایش طرح توسعه این واحد قرار دارد.

یاد آور می شود همزمان با سفر "دکتر روحانی"ریاست جمهوری و کاروان"تدبیر و امید"به استان، تعداد 10 طرح به صورت متمرکز از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی امید با اعتبار 129 میلیارد ریال و اشتغالزائی 125 نفر به بهره برداری می رسد.

واحد پرورش 40 نفری شتر در روستای قانقرمه با سرمایه گذاری 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار