نماینده مردم اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار اصفهان در بیان اظهارات خود باید دقت بیشتری داشته باشد، گفت: معاون پارلمانی ریاست جمهوری صحت خبر مصوبه هیئت دولت مبنی بر انتقال آب کارون را رد کرده است.
کد خبر: ۷۰۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 14 January 2019

همایون یوسفی اظهارداشت: اظهارات استاندار اصفهان در اولین زمان ممکن از سوی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری مورد پیگیری قرار گرفت که بعد از استعلامات صورت گرفته این موضوع اساسا رد شد.

وی ادامه داد: آقای امیری در پاسخ به این پیگیری ها عنوان کرده که مصوبه دولت احیاء رودخانه کارون بوده و طرحی در خصوص انتقال آب از سرشاخه های این رودخانه به استان اصفهان مطرح نشده است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان خاطرنشان کرد: از مسئولان و به ویژه استاندار اصفهان خواسته می شود در بیان اظهارات خود دقت بیشتری به خرج دهند،

با توجه به اینکه موضوع انتقال آب دارای حساسیت های ویژه ای در سطح استان خوزستان است، هر مطلبی که به انتقال آب کارون مربوط باشد مورد پیگیری قرار می گیرد و در این راستا همه مردم و مسئولان همراه هستند.

بر اساس این گزارش، در جلسه علنی سه شنبه چهارم دی ماه درحالی که رییس جمهور در مورد لایحه بودجه 98 صحبت می کرد، نمایندگان استان خوزستان از جمله هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده شادگان و جاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان با حضور مقابل جایگاه هیئت رییسه با فریادهای بلند اعتراض خود را نسبت به مشکل انتقال آب در استان خوزستان به رییس جمهور بیان داشتند.

روحانی خطاب به این نمایندگان گفت: من به شما قول دادم که مشکل آب همه استان ها برای ما اهمیت دارد و همه برای ما یکسان هستند.

انتشار مصاحبه استاندار اصفهان در روزهای گذشته که در آن از دولت برای تصویب انتقال آب کارون به اصفهان تشکر کرده بود ، با واکنشهای اجتماعی و رسانه ای زیادی در خوزستان مواجه شد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار