تابناک چهارمحال وبختیاری- بخشدار دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ گفت: بارش برف سنگین و کولاک طی 24 ساعت گذشته، راه ارتباطی 40 روستا در دهستان 'دوآب 'و 'شهریاری' بخش بازفت این شهرستان را مسدود کرد.
کد خبر: ۷۰۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 14 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- ابراهیم نجفی ارتفاع برف در گردنه چری و شاه منصوری را تا این لحظه یک متر اعلام کرد و افزود: ارتفاع برف تا صبح امروز در شهر صمصامی 40 سانتی متر گزارش شده است.
وی از آماده باش کامل اکیپ های راهداری و ستاد بحران مستقر در منطقه خبر داد و گفت: گروه های راهداری با تمام تجهیزات مشغول بازگشایی راه های ارتباطی روستایی این شهرستان هستند.
نجفی تصریح کرد: محورهای کوهستانی شهرستان هم اینک همراه با کولاک شدید برف و مه است و رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از این مسیر را دارند، باید به زنجیر چرخ و وسایل گرم کننده مجهز شوند.
بخشدار دوآب صمصامی همچنین ممنوعیت تردد از شهرستان اندیکا خوزستان به شهرستان کوهرنگ تا صبح سه شنبه هفته جاری را یادآور شد و تصریح کرد: احتمال طغیان رودخانه بازفت وجود دارد.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی سامانه بارشی فعال از شامگاه یکشنبه در سطح استان چهارمحال وبختیاری فعال است و تا اواخر امروز دوشنبه ادامه دارد.
همچنین بارش برف و لغزندگی معابر در روز دوشنبه موجب تعطیل شدن همه مقاطع تحصیلی استان چهارمحال و بختیاری شده است.
بارش برف و باران در اکثر مناطق شهری و روستایی استان همچنان ادامه دارد.
کوهرنگ در 90 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار