معاون سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی:
معاون هماهنگی امور بودجه سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی گفت: شایعه حذف اعتبارات دریاچه از لایحه بودجه 98 از اساس نادرست است.
کد خبر: ۷۰۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 13 January 2019
وحید جلالی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به انتشار اخباری در فضای رسانه‌ای استان مبنی بر حذف اعتبارات احیای_دریاچه_ارومیه در لایحه بودجه سال 98، اظهار کرد: احیای دریاچه ارومیه در طول سنوات گذشته در هیچ‌ یک از لوایح بودجه سنواتی دارای ردیف اعتباری مستقلی نبوده است.

 وی افزود: همه ساله اعتبارات این دریاچه توسط ستاد احیای دریاچه ارومیه به سازمان برنامه و بودجه کشور پیشنهاد می‎شود و این سازمان پس از تصویب اعتبار در هیات وزیران نسبت به تخصیص بودجه اقدام می‎کند. 

جلالی توضیح داد: بطور مثال در سال 1397 نیز مبلغ 1457 میلیارد ریال به‌عنوان سهم استان آذربایجان‌شرقی در اواسط سال پس از تصویب در هیات وزیران، توسط سازمان برنامه و بودجه از محل اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تامین و به استان آذربایجان‌شرقی ابلاغ شد.

معاون هماهنگی امور بودجه سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی آذربایجان‎شرقی خاطرنشان کرد: در سال 98 نیز همین روال طی خواهد شد و خبر حذف اعتبارات دریاچه از لایحه بودجه 98 از اساس نادرست و بی‎‌پایه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :