سه سارق و قاتل صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز یکشنبه در یکی از خیابان های این شهر در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۷۰۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 13 January 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه گفت: این افراد به نام های ک.ج، ر.ر و ع. ج به جرم سرقت، گروگانگیری و قتل صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج و تایید دیوان عالی کشور به اعدام محکوم شده بودند.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: سارقان 6 نفر بودند که به صورت زنجیره ای و حرفه ای اقدام به سرقت و گروگانگیری از صاحبان طلافروشی ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس می کردند.
 
سه قاتل طلافروش یاسوجی اعدام شدند + تصویر

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به مجرمان، اشرار و متعرضان به حقوق مردم و امنیت عمومی، تصریح کرد: دستگاه قضایی با هرگونه تجاوز به حقوق و حریم خصوصی مردم، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد.
وی اعدام مجرمان و متجاوزان در ملاء عام را درس عبرتی برای مخلان امنیت عمومی دانست و اظهار داشت: هیچ حاشیه امنی برای این افراد وجود ندارد.
اول بهمن سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از طلافروشی و گروگان گیری صاحبان آن در میدان هفتم تیر یاسوج در رسانه ها و شبکه های مجازی منتشر که یک روز پس از وقوع این حادثه جسد مرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج و در خودروی شخصی اش کشف شد.
قاتلان صاحب طلافروشی میدان هفت تیر یاسوج که در این جنایت اقدام به سرقت، گروگانگیری و قتل طلافروش کرده بودند، 24 خرداد امسال توسط نیروهای اطلاعاتی و پلیس دستگیر شدند.
این سه قاتل و سارق طلافروش میدان هفت تیر یاسوج با تلاش و رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای پلیس کهگیلویه وبویراحمد و با هماهنگی و همکاری مرجع قضایی استان در یاسوج و استان فارس دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فدایی ایران
|
Finland
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
الان همه چی درست شد؟؟؟؟
سیاست های غلط اون که تو ..... نشسته مردم رو به فقیر رسونده ک شام شب ندارن
من که هیچ مردم اگه نون گیرشون نیاد واسه زن وبچشون دزدی ک هیچ قتل هم میکنن هنوز وقتش نشده...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اگه قرار باشه هر که دو روز گرسنگی کشید بره دست به جنایت بزنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه.بهدشم برو فیلمش ببین که این جانی ها چکار میکنن میگی هیچ کسو کارش نباید زنده نگه داشت
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
فیلم به قتل رساندن طلافروش رو دیدم خیلی وحشتناک بود این هارو باید زنده به گورشون کنند نه اعدام باید ذره ذره بمیرن خدا لعنتشون کنه
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
دلم خنک شد کثافتهایی جامعه همشونو زنده به گور کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار