کرمانشاه_معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی تولید فرش در استان خبر داد و گفت: ۱۰۸ کارگاه فرش‌بافی در کرمانشاه فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۷۰۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 12 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از مهر،علی اسماعیلی اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار موجود از ابتدای سال ۷۰ هزار متر فرش و تابلو فرش دستباف در کارگاه های فرش بافی استان کرمانشاه تولید شده است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی تولیدات فرش نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: صادرات فرش در گمرگ استان کرمانشاه انجام نمی شود بلکه بافندگان کرمانشاهی از برخی استان های داخلی نظیر تبریز، کاشان و تهران سفارش بافت دارند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بیان کرد: شهرستان‌های سنقر و کلیایی و کرمانشاه بیشترین میزان تولید فرش را دارند.

وی از وجود ۱۰۸ کارگاه متمرکز و غیرمتمرکز تولید فرش خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال ۶۰ مجوز تمدید یا صدور مجوز برای کارگاه های فرش بافی در استان صادر شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: تولیدات فرش استان سفارش محور هستند و بازار فروش دارند همچنین در نمایشگاه های فرش نیز عرضه می شوند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار