مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:در سال‌های گذشته بزرگان بسیاری در زمینه هندبال در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کردند و می‌توان گفت زمانی این استان قطب هندبال کشور بود.
کد خبر: ۷۰۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 12 January 2019
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید کریمی در مجمع سالیانه هیأت هندبال چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از سیاست‌های برگزاری مجامع سالیانه هیأت‌های ورزشی مطرح شدن و رسیدگی به مسائل و مشکلات این هیأت‌ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجامع انتخاباتی جز انتخاب رئیس هیأت خروجی دیگری ندارد، افزود: راز موفقیت یک هیأت ورزشی برگزاری مجامع سالانه آن هیأت است.
وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۳ مجمع انتخاباتی و ۱۳ مجمع سالیانه هیأت‌های ورزشی مختلف در چهارمحال و بختیاری برگزار شده است، ادامه داد: مسائل، مشکلات و نکات کارشناسی این هیأت‌ها باید در مجامع عمومی مطرح شود تا بتوان به یک جمع‌بندی رسید.
کریمی با تأکید بر اینکه در سال‌های گذشته بزرگان بسیاری در زمینه هندبال در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کردند و می‌توان گفت زمانی این استان قطب هندبال کشور بود، ادامه داد: این بزرگان با کمترین امکانات ورزش می‌کردند و قهرمان می‌شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از زمانی که یک سالن ورزشی برای رشته ورزشی هندبال ساخته شد گویا بین آنچه بودیم و آنچه هستیم فاصله افتاد و استان جایگاه خود را در کشور از دست داد یا شاید هم استان‌های دیگر بهتر از ما عمل کردند.
وی به سه کاپیتان تیم ملی هندبال که اهل چهارمحال و بختیاری بودند اشاره و بیان کرد: هدف اداره‌کل ورزش و جوانان این استان بازگشت به آن دوران است تا دوباره تیم‌های استان جز تیم‌های پنجم و ششم کشور باشند.
کریمی تأکید کرد: انسجام تیمی و وحدت رویه بین کادر اجرایی هیأت‌های ورزشی باید برقرار شود و اگر یک هیأت ورزشی بخواهد پیشرفت کند باید سیستماتیک حرکت کند، راه آن این است که طرفدار چندصدایی باشد، در حوزه آموزش و استعدادیابی گام بردارد، لیگ‌های استانی برگزار کند، اعتبارات جدید جذب کند و منتظر اعتبارات اداره‌کل نماند و... در این صورت است که از کار یک هیأت ورزشی رضایت‌مندی ایجاد می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار