پایگاه امداد و نجات شهدای امدادگر طالخونچه به عنوان چهل و یکمین پایگاه امداد و‌نجات استان اصفهان در شهرستان مبارکه افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ 12 January 2019

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر در ادامه سفر محمودرضا پیروی، دبیرکل جمعیت هلال احمر به استان اصفهان پایگاه امداد و‌ نجات شهدای امدادگر طالخونچه در شهرستان مبارکه افتتاح شد. این پایگاه امداد و نجات به خودروی ست نجات‌و آمبولانس نیز تجهیز شده است.

مراسم افتتاحیه این پایگاه با حضور محمودرضا پیروی، دبیرکل، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات، محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان و روح الله فروزش، معاون‌ حقوقی و امور مجلس جمعیت هلال احمر،مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و همینطور زهرا سعیدی، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی وجمع دیگری از مسئولان شهرستان مبارکه برگزار شد.

دکتر محمودرضا پیروی در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم آنچه در توانمان هست را انجام دهیم.وی همچنین به همکاری خیرین اشاره کرد و گفت: از این عزیزان تشکر می‌کنم که اگر کمک‌ آنها در بخش‌های مختلف نبود دولت به این اندازه نمیتوانست خدماتش را توسعه بدهد.

زهرا سعیدی، نماینده شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه بودجه هلال احمر گفت: در لایحه ارزش افزوده و اختصاص آن به بخش‌های مختلف جمعیت هلال احمر لحاظ شده است. نماینده اصفهان با اشاره به سابقه حضور خود در جمعیت هلال احمر گفت:من به خاطر اصول هفتگانه‌مقدس جمعیت‌ها این مجموعه را انتخاب کردم.

همچنین مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این مراسم گفت: این پایگاه چهل و یکمین پایگاه اصفهان است که با همکاری خیرین چندی پیش تکمیل و امروز افتتاح شد.امیدواریم مشارکت مردم بیشتر شود و داوطلبانی که در پایگاهها هستند نیز بتوانند خدمت رسانی کنند.

در پایان این مراسم دبیرکل جمعیت هلال احمر از اعزام کاروان‌های سلامت به سراسر کشور در ایام‌دهه فجر خبر داد.پس از این مراسم دکتر پیروی و تیم همراه از پایگاه بین شهری شهدای فولاد نیز بازدید کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار