ایوبی خبر داد:‌
تابناک: رییس سازمان سینمایی احتمال داد، دوره‌ی جدید جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تاریخی به جز مهر ماه که تاریخ برگزاری معمول این جشنواره است، برگزار شود.
کد خبر: ۷۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 02 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الله ایوبی درباره‌ی تاخیر در برگزاری دوره‌ی جدید جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: چنین امکانی وجود دارد. نگرانی ما این بود که با توجه به تحولات مدیریت شهری در اصفهان، مسؤولان این شهر آمادگی میزبانی جشنواره را نداشته باشند اما در سفری که اخیرا به اصفهان داشتم دریافتم که اتفاقا آن‌ها این آمادگی را دارند و ما هم اصراری نداریم که جشنواره از اصفهان خارج شود.

این مدیر هنری که در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره فیلم‌های صنعتی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، در عین حال اضافه کرد: مسؤولان اصفهان آمادگی میزبانی جشنواره را دارند اما نمی‌توانند تا مهر ماه هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری این جشنواره انجام دهند به همین دلیل در این هفته جلسه‌ای با شورای راهبردی فیلم کودک خواهیم داشت که طی آن تاریخ جدید برگزاری جشنواره را مشخص می‌کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است جشنواره فیلم کودک نیز همزمان با بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال آینده برگزار شود؟ توضیح داد: در یکی دو هفته آینده تکلیف این موضوع معلوم می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار