مدیریت هیأت تیراندازی در شرایط کنونی چنان از هم گسیخته شده است که حتی برخی به خود اجازه می دهند سهمیه مسابقات استان را در بازار آزاد خرید و فروش کنند.
کد خبر: ۷۰۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴ 12 January 2019

به گزارش تابناک هرمزگان، با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری مجمع عمومی جهت انتخاب رئیس جدید هیأت تیراندازی استان شاهد رایزنی‌های گسترده در خصوص تصدی پست ریاست از سوی کاندیداهای احتمالی آن هستیم.

در این میان جالب است بدانید برخی علاقه‌مندان به تصدی ریاست، با تهدید، قصد دارند فضا را برای حضور افراد خاص مهیا سازند تا از ثبت نام و شرکت سایر علاقه‌مندان و نامزدها جلوگیری به عمل آورند.

هر چند در مدت چهار سالی که گذشت اتفاق خاصی در هیأت تیراندازی استان رخ نداد و انتظار می‌رود که روند کنونی مدیریتی هیأت با روی کار آمدن تیم جدید تغییر کرده و شاهد اتفاقاتی در خور شأن ورزش تیراندازی باشیم اما ظاهراً عناصری اصرار دارند که همچنان تیم مدیریتی سابق در رأس هیأت استان باقی بماند که اگر این اتفاق رخ دهد نظام مدیریتی اداره کل ورزش استان باید پاسخگوی بی‌انگیزگی و فرار پیشکسوتان و ورزشکاران از بدنه تیراندازی استان باشد.
    
تعطیل شدن مسابقات لیگ تیراندازی، تعطیل شدن باشگاه‌های تیراندازی استان، خروج بسیاری از تیم‌های ادارات و سازمان‌ها به دلیل مدیریت ناکارآمد حاکم بر هیأت از دیگر دستاوردهای هیأت کنونی می‌باشد که متأسفانه تا کنون هیچ برنامه‌ای برای ساماندهی باشگاه‌ها و موارد دیگر ارائه نشده است.

عدم وجود طرح توسعه، و رواج روزمره‌گی از جمله معضلاتی است که هم اکنون دست به گریبان تیراندازی استان شده است.
همچنین از طرفی منابع غیر رسمی اعلام کرده‌اند که بعضاً مشاهده شده برخی افراد دخیل در هیأت کنونی، برای پایین آوردن میزان استرس در ورزشکاران، به آنان مصرف قرص پروپرانول را تجویز کرده‌اند که اگر این مورد تأیید شود فاجعه‌ای بس بزرگ در ورزش هرمزگان محسوب می‌گردد و صلاحیت حضور تیم مدیریتی هیأت کنونی را زیر سوال می‌برد!!

اینکه برخی بدون مجوز اسلحه‌های هیأت را از محل هیأت خارج کرده و در خانه خود از آن نگهداری می‌کنند، نبود کمیته فنی در هیأت، عدم همکاری باشگاه‌ها با هیأت، سیاستگذاری‌های غلط و بدون پشتوانه اعضای کنونی هیأت و جلوگیری از فعالیت بسیاری از دلسوزان این رشته مهیج، مزید بر علت شده و هیأت کنونی را محلی برای تاخت و تاز افراد خاص قرار داده است تا فقط افرادی از پیش تعیین شده بتوانند از مزایای مربی‌گری و داوری در استان استفاده کنند.

استعدادیابی‌های سفارشی و بسیاری از موارد دیگر باعث شده است تا حتی ورزشکاران این رشته نیز بی‌انگیزه شده و اقدام به فروش لباس‌های خود نمایند.!!
مدیریت هیأت تیراندازی در شرایط کنونی چنان از هم گسیخته شده است که حتی برخی به خود اجازه می دهند سهمیه مسابقات استان را در بازار آزاد خرید و فروش کنند که اگر قرار باشد شاهد روی کار آمدن مجدد چنین افرادی در هیأت باشیم بهتر است اصلا چنین هیأتی روی کار نیاید و اداره کل ورزش و جوانان درب هیأت را تخته کند.

بهتر است در شرایط کنونی و جلوگیری از بروز آسیب‌های بیشتر، اداره کل ورزش استان همت کرده و راه را برای حضور دلسوزان و پیشکسوتان این رشته مهیج هموار سازند تا شاهد افتخار آفرینی مجدد ورزشکاران این رشته در کشور باشیم.

مصیبت‌های هیأت تیراندازی استان هرمزگان
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار