نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل هلال بیمارستانی برای مردم شرق اصفهان طرح جدید درمانی است که مقدمات آن فراهم شده است .
کد خبر: ۷۰۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 10 January 2019

به گزارش تابناک، حیدرعلی عابدی در شانزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان، اظهار کرد: : کل بودجه سال آینده ۴۷۰ هزار میلیارد تومان است که به‌خاطر امکان تحقق نیافتن درآمدهای نفتی در سال آینده، ممکن است سال خوبی برای بودجه کشور نباشد.

وی با بیان اینکه به نقطه‌ای رسیده‌ایم که تنها توان پرداخت هزینه‌های غیرقابل اجتناب را داریم، اضافه کرد: دولت منابع مالی خود را از طریق گرفتن مالیات و فروش املاک به‌دست می‌آورد که بخاطر رکود حاکم ممکن است تحقق پیدا نکند؛ علاوه بر آن شرکت‌های پرسود خود را نیز بنا بر اصل ۴۴ در سال‌های گذشته واگذار کرده است و با کارشکنی عربستان نیز ممکن است فروش نفت به مشکل بخورد، همین موارد تحقق بودجه سال آینده را با مشکل روبرو خواهد کرد.

عابدی خاطر نشان کرد: تشکیل هلال بیمارستانی از کوهپایه، هرند و ورزنه تا نیک‌آباد، طرح جدید درمانی است که مقدمات آن فراهم شده و با حضور کادر درمانی در کنار ۱۰ پلی کلینیک دیگر که در شرق اصفهان پیش بینی کرده‌ایم اهالی آن مناطق برای درمان نیاز نداشته باشند به مناطق دیگر بروند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار