رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، از پایان ساخت 204 واحد مسکونی آسیب دیده زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان 96 غرب کرمانشاه توسط بنیاد مسکن این استان در سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 10 January 2019

به گزارش ایرنا،حمید دیمویی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد روند بازسازی واحدهای احداثی در سرپل ذهاب از سوی ستاد معین اصفهان، افزود: تعداد سه هزار و 410 واحد احداثی شامل مسکونی، تجاری، پیلوت و زیرزمین از سوی این ستاد برای دریافت تسهیلات بازسازی به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد سه هزار و 142 فقره منجر به انعقاد قرارداد شده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون در منطقه نظارتی ستاد معین اصفهان برای سه هزار و 305 واحد مسکونی آواربرداری و پی کنی به صورت رایگان انجام شده که از این تعداد 2 هزار و 946 مورد نیز آرماتوربندی انجام شده است.
رئیس ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن اصفهان گفت: 2 هزار و 194 واحد نیز در مرحله اسکلت گذاری هستند و برای یک هزار و 768 واحد نیز عملیات سقف گذاری و برای 738 واحد نیز عملیات گچ و خاک اجرا شده است.
وی همچنین در خصوص بازسازی و مقاوم سازی مسکن مهر شهید شیرودی گفت: تلاش می شود در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بهره برداری بیش از چهل واحد مسکونی مسکن مهر باشیم.
وی گفت: تا پایان بازسازی شهر زلزله زده سرپل ذهاب، در کنار مردم هستیم و تقاضا داریم زلزله زدگان با نیروهای مستقر در ستاد معین بازسازی اصفهان همکاری لازم را داشته باشند.
پس از وقوع زلزله هفت و سه دهم ریشتری در غرب کرمانشاه، استان های خراسان رضوی ، اصفهان ، مازندران و همدان به عنوان معین ستاد بازسازی، کار بازسازی و ساخت و ساز درمناطق زلزله زده سرپل ذهاب را بر عهده دارند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار