استاندار اصفهان گفت: 13.6 میلیارد یوآن چین برای طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران تامین اعتبار شد که مطابق تعاملات انجام شده تا پایان سال 99 این طرح اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۷۰۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ 09 January 2019

به گزارش تابناک،به گفته عباس رضایی مدت طولانی است که قطار سریع السیر تهران - اصفهان خواسته به حق مردم بوده که برای بهره برداری از این پروژه تلاش خواهیم کرد تا مردم در مدت زمان یک ساعت و 50 دقیقه به پایتخت کشور سفر کنند.
وی  با بیان اینکه باید در راستای رقابت، تولید، صادرات و بازار تلاش کنیم در غیر این صورت دچار مشکل می شویم زیرا نباید کیفیت را فدای کمیت کرد: بقای بازار نیازمند ورود همه حانبه است.
رضایی اظهار کرد: باید امکانات را بسیج کنیم و برای مقابله با جنگ اقتصادی آماده شویم چرا که در شرایط نگران کننده تحریم های اقتصادی به سر می بریم به همین منظور تشکیل کمیسیون رفع موانع تولید در استانداری اصفهان مشکلات را رصد خواهد کرد.
به گفته وی برخی از بانک ها مشکلاتی را برای تولید کنندگان ایجاد می کنند که به همین منظور دوشنبه هفته آتی در این زمینه با رییس بانک مرکزی جلسه ای خواهم داشت تا مشکلات در این زمینه مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار