استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: با توجه به موضوع اعلام شده مبنی بر جاری شدن آب در زاینده رود اما اولویت اصلی با آب آشامیدنی مردم است.
کد خبر: ۷۰۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 09 January 2019

به گزارش تابناک، عباس رضایی در مورد مدت زمان تعیین شده برای بازگشایی آب در رودخانه زاینده رود افزود: سنجش و اعلام میزان افزایش خروجی از سد و مدت دوره بازگشایی زاینده رود که وظایف وزارت نیرو است با میزان سنجی و جمع بندی مقادیر بارش های اخیر مشخص خواهد شد.
وی اضافه کرد: مدت زمان جاری شدن آب زاینده رود و حجم افزایش یافته از خروجی این سد هفته آینده مشخص می شود.رضایی با بیان اینکه اولویت اصلی در موضوع آب، تامین آب آشامیدنی است و از طرف دیگر مساله کشت پاییزه زمان خاص خودش را دارد، اضافه کرد: پس از هماهنگی با صنف کشاورزان، شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی، وزارت نیرو پذیرفت که با حداکثر ریسک، آب به مدت محدود برای کشت این دوره در رودخانه ساری و جاری شود.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه کشت یادشده حداکثر می تواند از بهمن ماه آغاز شود، تصریح کرد: تامین آب آشامیدنی ضروری ترین و اصلی ترین مساله اصلی به شمار می رود و همه اقشار و صنوف مختلف به ویژه صنف زحمتکش کشاورزان هم به آن اعتقاد دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار