دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان درباره شکایت این ستاد از ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران توضیحاتی داد.
کد خبر: ۷۰۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 09 January 2019

به گزارش تسنیم ،حجت‌الاسلام احمد عبداللهی نژاد با اشاره به شکایت ستاد امر به معروف اصفهان از عضو شورای شهر تهران اظهار داشت: حرف خانم خداکرمی در حقیقت توهین به بانوان بود، به این صورت که گفته بودند حجاب اجباری را برداریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود چطور این ستاد می‌تواند از فردی در شهر دیگر شکایت کند، تصریح کرد: ما شکایت نکردیم، بلکه گزارش‌هایی که به ما می‌رسد را به مراجع مربوطه ارجاع می‌دهیم. گزارشی به ما رسید با این مضمون که شما در زمینه حجاب زحمت می‌کشید اما کسی در فضای مجازی که مرز نمی‌شناسد علیه حجاب کار می‌کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: فضای مجازی مرز نمی‌شناسد، ما علیه مسیح علینژاد هم در همین زمینه شکایت کردیم و به دادسری امنیت رفته و از طریق پلیس اینترپل پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: تفاوتی ندارد که موضوع در کدام شهر باشد، وقتی گزارشی رسید که فضای فرهنگی را آلوده می‌کند ما پیگیری می‌کنیم، این موضوع را نیز ما نیز به دادسرای تهران گزارش کردیم و پیگیری شد، ناراحتی ایشان نیز از همین موضوع است.

عبداللهی‌نژاد با اشاره به گزارشی درباره علی کریمی و موضوعی که درباره شکایت ستاد احیای امر به معروف اصفهان از این بازیکن فوتبال مطرح شد، گفت: آن موضوع نیز شکایت نبود، حتی به دادسرا نیز ارائه نکرده بودیم، بلکه از کمیته اخلاق خواستیم که به او تذکری بدهد، موضوعی که مطرح شد گزارش بوده و بحث شکایت در میان نبوده است. در مورد علی کریمی تذکر بود اما در مورد خانم خداکرمی امر به معروف و برخورد دستگاه قضا با کسی بود که نان انقلاب و اسلام را می‌خورد اما با اینکه در شورای اسلامی شهر حضور دارد از مواضع ضد اسلامی دفاع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: خانم خداکرمی می‌گوید حرف من چه ارتباطی با اصفهان دارد؟ ما نیز می‌گوییم آیا شما که بحث حجاب را مطرح می‌کنید چه ارتباطی با کمیسیون سلامت دارد؟ شما نیز در حوزه خود صحبت کنید. اگر این موضوع به سلامت روان مربوط است که باید گفت خود این حرف سلامت روان را به هم می‌زند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: درخواستی که از رسانه‌ها داریم این است که توئیت‌های خانم خداکرمی که یکی از آنها در حمایت از دختران انقلاب است را بررسی کنند، مردم نیز خود قضاوت می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار