استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان تاکید کرد: شرایط امروز اصفهان در حوزه ی اشتغال در شأن این استان نیست فردی هم که به دلیل برخی مسائل اداری وظیفه ی خود را به خوبی انجام ندهد و در کار مردم مشکل ایجاد و باعث بیکاری حتی یک نفر شود خائن است.
کد خبر: ۷۰۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 09 January 2019

به گزارش تابناک، استاندار اصفهان در جلسه کارگروه اشتغال استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دکتر پوربافرانی نماینده مردم نائین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، اظهارداشت: ایجاد اشتغال یکی از اصلی ترین مسائل کشور و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و بعنوان اولویت اول کشور مطرح می باشد که باید با اولویت های اول استان نیز همخوانی داشته باشد.
رضایی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمام عیار و نابرابر استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، تاکید کرد: در این شرایط مدیران باید از روزمرگی خارج شوند و به صورت جهادی اقدام کنند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران باید با تمام قوا و شجاعت کامل به حذف کاغذبازی و بروکراسی اداری در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات مردم اقدام کنند، افزود: مدیران باید بسیجی وار و جهادی وار وارد عمل شوند چرا که شان اصفهان این نیست که با دارا بودن صنایع بزرگ کشور، درصد بیکاری بالاتر از میانگین کشوری داشته باشد.
وی با انتقاد از اینکه یک فرد برای گرفتن مجوز برای ایجاد واحدهای تولیدی باید مراجعات مختلفی به ادارات استان داشته باشد، افزود: مدیران باید به جای تدوین بخشنامه ها؛ تفویض اختیار لازم را به مدیران در شهرستانها داشته باشند.
رضایی از تشکیل کمیته ی بررسی موانع تولید و اشتغال خبر داد و افزود: در این کمیته که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه موانع استان تشکیل خواهد شد موانع اخذ مجوز و تولید احصا و اختیارات لازم به شهرستان ها واگذار خواهد شد.
رضایی با بیان اینکه فردی که امروز ایجاد اشتغال می کند یک قهرمان ملی است، خاطر نشان کرد: فردی هم که به دلیل برخی مسائل اداری وظیفه ی خود را به خوبی انجام ندهد و در کار مردم مشکل ایجاد و باعث بیکاری یک نفر می شود خائن است.
وی با تاکید بر اینکه باید کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع در دستور کار همه ی مدیران و مسئولین قرار گیرد، افزود: مردم اصفهان مردمانی شهید پرور، فهیم و فرزانه هستند و شرایط امروز استان در حوزه ی اشتغال در شأن این مردم نیست و بایستی در این راستا تلاش و کوشش جهادی صورت پذیرد.
استانداراصفهان افزود: شرایط امروز نیازمند ایجاد ابتکار و خلاقیت در کار است و مدیران باید با بهره مندی از ظرفیت های خود همت بیشتری به کار گیرند تا با توان و تلاش بیشتر از این جنگ اقتصادی سربلند بیرون بیایند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نیز در این جلسه اظهارداشت: با هماهنگی که با اتاق بازرگانی صورت گرفته است کارت کارفرمایی در سه سطح صادر شده و کارفرمایان به عنوان قهرمانان ملی با ارائه ی این کارت در دستگاه های اجرایی می توانند در کوتاه ترین زمان خدمات لازم را دریافت نمایند.
قاضی عسگر با تاکید بر اینکه هردستگاهی باید برای ایجاد اشتغال راهکار ارائه نماید، افزود: اگر هر مدیری سهم خود را در این خصوص انجام دهد موفق خواهیم شد.
وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال به هر قیمتی انجام پذیر نخواهد بود، افزود: در ایجاد اشتغال باید توسعه پایدار نیز مدنظر قرار گیرد که عدم توجه به این مهم در سال های گذشته ایجاد واحدهای تولیدی آب بر و صنایع آلاینده را سبب شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار