۲۰۰ هنرمند صنایع دستی اصفهان بیمه می‌شوند
معاون میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: برای بیمه هنرمندان صنایع دستی اقداماتی صورت گرفته که امیدوارکننده است و نام تعدادی نزدیک به ۲۰۰ نفر نیز برای بیمه ارسال شده است.
کد خبر: ۷۰۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 08 January 2019

به گزارش تسنیم، جعفر جعفر صالحی با اشاره به بیمه هنرمندان اظهار داشت: در مورد بیمه هنرمندان توافقات اولیه‌ای صورت گرفته و از هر استانی سهمیه‌ای مشخص کرده‌اند ما نیز بر اساس اولویت‌هایی که ثبت نام کرده بودند و تعداد آن‌ها بین 3 الی 4 هزار نفر در نوبت داشتیم نزدیک به 200 نفر اسم فرستاده‌ایم.

وی افزود: در ماه‌های آینده  خبرهای خوبی می‌شنویم و امیدواریم هنرمندان به زودی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به شرایط افراد گفت: تاکنون کسانی که شرایط احراز دارند ثبت نام کرده‌ایم افرادی که با تاریخ ثبت نام و مراجعه‌ای که داشتند، اسامی را به ترتیب اولویت اعلام کرده‌ایم.

وی بیان کرد:  افرادی را معرفی کرده‌ایم که شرایط احراز داشتند برای مثال کارت و مجوزی که از ما داشتند یا کارت شناسایی یا پروانه تولید انفرادی کارگاهی اعتبار داشته، ضمن اینکه کارت مهارت فنی حرفه‌ای آن‌ها دارای اعتبار باشد.

جعفر صالحی تصریح کرد: شرط دیگر این است که فرد جزو هنرمندانی نباشد که یک بار بیمه  برای آن رد شده و به هر دلیل قطع شده باشد، یعنی تا به حال تحت پوشش بیمه نبوده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار